چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1584
منتشر شده در یکشنبه, 19 بهمن 1393 20:23
تعداد دیدگاه: 0
اشک های26ساله مادرشهید نتیجه داد

شهید علی امینی در سال 84 به عنوان شهید گمنام وارد کشور و در دانشگاه آزاد اراک تشییع و به خاک سپرده شد که اکنون پس از گذشت 9 سال از تدفینش، نام و نشانش آشکار شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان اصفهان، تشخیص هویت باز هم پرده از رازی برداشت که...

شهید علی امینی در سال 84 به عنوان شهید گمنام وارد کشور و در دانشگاه آزاد اراک تشییع و به خاک سپرده شد که اکنون پس از گذشت 9 سال از تدفینش، نام و نشانش آشکار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همرازبه نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید استان اصفهان، تشخیص هویت باز هم پرده از رازی برداشت که یک مادر را 26 سال چشم انتظار فرزندش کرده بود.

شهید علی امینی که سال‌های زیادی است چشمان مادر را به درب خانه خیره کرده تا شاید روزی و لحظه‌ای از این ایام خبر آمدنش را به او بدهند، از راه رسید. اما قصه این رسیدن به گونه دیگری بود.

شهید علی امینی در سال 84 به عنوان شهید گمنام وارد کشور و در دانشگاه آزاد اراک تشییع و به خاک سپرده می‌شود و حالا که قریب به 9 سال از تدفینش می‌گذرد، نام و نشانش آشکار شده است.

داریوش وکیلی، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تایید این خبر اظهار کرد: شهید علی امینی که فرزند «بمانعلی» و متولد فروردین سال 1351 دراستان اصفهان است، 19 تیرماه سال 1367 به عنوان شهید مفقود الاثر معرفی و پنجم آبان‌ماه 1384 پیکر مطهرش توسط کمیته تفحص جست‌وجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در جزیره فاو کشف می‌شود.

وی عنوان کرد: او از خوراسگان و با عضویت بسیجی از لشکر 14 امام حسین (ع) به جبهه‌های جنگ اعزام شده بود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید 16 ساله پس از 17 سال از شهادتش در تاریخ 16 بهمن ماه سال 1384 طی مراسمی با حضور دانشجویان در دانشگاه آزاد اراک به عنوان شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شده بود.

وی اعلام کرد: در حال حاضر، دانشجویان این دانشگاه با نوشتن طوماری خواستار ماندن شهید در دانشگاه اراک شده‌اند.

نوشتن دیدگاه