سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1508
منتشر شده در سه شنبه, 07 بهمن 1393 19:29
تعداد دیدگاه: 0
تادقایقی دیگرآغاز می شود؛

دوشهید نیروی انتظامی که بعداز ظهر روز چهارشنبه در درگیری با سه نفر از اشرار به شهادت رسیدند ،صبح امروز از مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تشییع می شوند. سرهنگ غلامرضا شهریاری، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: شهید محسن...

دوشهید نیروی انتظامی که بعداز ظهر روز چهارشنبه در درگیری با سه نفر از اشرار به شهادت رسیدند ،صبح امروز از مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تشییع می شوند.

سرهنگ غلامرضا شهریاری، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: شهید محسن شکرالهی و سید اسدالله جعفری ساعت 9 صبح امروز از مقابل ستادفرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تشییع نظامی و سپس برای خاکسپاری در زادگاهشان به شهرستان های فریدن و نجف آباد منتقل می شوند.

بنا بر این گزارش،روز چهارشنبه گذشته این دومامور انتظامی دراتوبان فرودگاه اصفهان به یک دستگاه خودرو پژو آردی مشکوک و دستور ایست صادر می کنند، اما سرنشینان خودرو پژو با دیدن این صحنه بدون توجه به دستور ایست پلیس، به سرعت خود افزوده و متواری می شوند.

طی یک تعقیب و گریز ناگهان راننده پژو با انحراف به راست با بدنه خودرو یک ضربه به موتورسیکلت ماموران زده که واژگونی آن و برخورد دومامور موتورسوار با یک دستگاه پیکان که درحاشیه خیابان پارک شده بود را به دنبال داشت.

درپی این برخورد گروهبان یکم اسدالهی دردم جان باخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و استواردوم شکرالهی نیز به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل که دراثر شدت جراحات وارده وی نیز در بیمارستان به شهادت رسید.

پس از این حادثه کنترل خودرو پژو نیز از دست راننده آن خارج شد که به واژگونی آن انجامید و مردم محله های آن اطراف با دیدن این صحنه سه سرنشین خودرو که یک زن و دو مرد بودند را تحویل ماموران انتظامی دادند.

مسئولان قضایی و انتظامی استان اصفهان از آغاز بازجویی های فنی و تخصصی از این متهمان خبردادند.  

                                                                         IMG 20150124 WA0012IMG 20150124 WA0010

دیدگاه‌ها  
  +2
امروز تولد شهید سید اسداله جعفری است
تقدیر چنین بوده که هفتم تو با تولدت مقارن شود تا بهترین جشن ها برایت در آسمان برگزار شود شاید جشن های زمینی هم لایقت نبود
تولدت و شهادتت مبارک
  +1
مدیریت پایگاه خبری تحلیلی همراز نیز شهادت این ماموران خدوم و وظیفه شناس را تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن ها صبر مسئلت می نماییم
نوشتن دیدگاه