چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8080
منتشر شده در پنج شنبه, 24 مرداد 1398 01:22
تعداد دیدگاه: 0
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان:

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان اقتصاد شهری را یکی از محور های اصلی در زمینه فعالیت های شهرداران مناطق خواند و نگاه ویژه در این منطقه را، نگاه به اقتصاد شهری دانست.


همراز- پارسا بهنودفر: حمید شهبازی در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز مشارکت فعال و پویا مردم در حوزه مدیریت شهری ،افزود: نگاه ویژه در شهرداری اقتصاد شهری است و این موضوع بسیار مهمی می باشد که باید نگاه ویژه به آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشارکت بخش خصوصی دراقتصاد شهری جزء مواردی هست که نیاز به توجه ویژه دارد که این موضوع فقط در بخش ساخت و ساز نمی باشد و در بقیه امور نیز باید از آن استفاده کرد.

شهبازی در ادامه به مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: در منطقه 10 بیش از 17 محله وجود دارد که سعی بر این است که با مردم ارتباط بیشتری برقرار کنیم و تلاش کنیم که حضور مردم بیشتر در بحث مشارکت با شهرداری انجام شود.
وی در ادامه افزود: مشارکت مردم با شهرداری دارای اهمیتی به سزایی می باشد. با مشارکت مردم در امور شهرداری هزینه های اداره شهر کاهش پیدا می کند و در صورتی که مردم در مشارکت مواردی همچون عمرانی-شهرسازی-ویا حتی جمع آوری پسماند کمک کنند، هزینه های اداره کردن این موارد کاهش پیدا می کند.

وی همچنین به توزیع عادلانه خدمات در تمام منطقه اشاره کرد و گفت: سعی ما در توزیع عادلانه امکانات در حوزه های شهرسازی می باشد برای مثال هر سرانه ای تعریف خود را دارد و ما در این زمینه به دنبال و ما تسهیل زندگی مردم می باشیم که برای این موضوع هدف گذاری هایی نیز کرده ایم.

وی در ارتباط باجزییات پروژه های انجام شده در این منطقه نیز گفت: در منطقه عطشاران ایستگاه اتش نشانی ظفربا بودجه 20 میلیارد تومان تاسیس شده است، همچنین در موارد دیگری احداث خانه کودک استاد همایی، بازسازی تالار هنر، پارکینگ بیمارستان عسگریه با بودجه 20 میلیارد تومان ، احداث خیابان 7 تیر با بودجه 7.5 میلیارد تومان، افزایش روشنایی پارک ها با بودجه 400 میلیون تومان، پیاده رو سازی با بودجه 3 میلیارد ریال در دست احداث می باشد.

 

نوشتن دیدگاه