پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7513
منتشر شده در یکشنبه, 23 تیر 1398 18:35
تعداد دیدگاه: 0
توئیت‌های-۲۰میلیونی-برای-تخریب-وزیر-بهداشت-نجات-دانش‌آموزان-مفقودی-در-سد-لتیان

احتمال افزایش مستمری مددجویان بهزیستی، ساخت مجتمع تجاری بلندمرتبه در ۹۰ متری دریاچه چیتگر، ثبت نام...

احتمال افزایش مستمری مددجویان بهزیستی، ساخت مجتمع تجاری بلندمرتبه در ۹۰ متری دریاچه چیتگر، ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها، دو کانون فساد در وزارت بهداشت و... عناوین برخی از مهم‌ترین اخبار امروز تحریریه اجتماعی ایسنا هستند.

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه -۲۳ تیرماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها آغاز شد

زمان ثبت سفارش کتاب درسی پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم دوره دوم متوسطه از امروز - یکشنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

لایحه حمایت از محیط‌بانان و خلاهایی که جبران نشد

به بهانه روز ملی محیط‌بان و به دنبال تصویب لایحه حمایت از محیط‌بانان، فرمانده سابق یگان محیط زیست استان تهران گفت: خبر تصویب لایحه حمایت از محیط‌بان در ظاهر بسیار خوشحال‌کننده است، اما در واقعیت شوک عجیبی به محیط‌بانان سراسر کشور وارد کرد؛ چون لایحه‌ای که در مجلس به تصویب رسید، به جز پوشش بیمه‌ای محیط‌بانان و حمایت از همیاران و محافظان افتخاری و داوطلبان مردمی دستاورد و مزیت دیگری نداشت.

ساماندهی سگ‌های بلاصاحب دماوند با مشارکت فعالان حقوق حیوانات

یک فعال حقوق حیوانات از اجرای طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: این طرح دو محور اساسی دارد و در صورت اجرای کامل و موفقیت آمیز بودن می‌تواند الگویی برای سایر مناطق شهری باشد.

افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای پایتخت طی امروز (۲۳ تیر) گفت: از این رو هوای پایتخت طی برخی ساعات امروز برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود.

نگرانی وزارت بهداشت از سیستم فاضلاب خوزستان و خطر بروز برخی بیماری‌ها

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بالقوه خواندن خطر بروز برخی بیماری‌ها در استان خوزستان گفت: به دلیل گرمی هوا و مشکلات آب و فاضلاب این منطقه، با خطر بروز برخی بیماری‌ها مواجه هستیم.

۲کانون فساد در وزارت بهداشت / عقب نمی‌نشینم

وزیر بهداشت با اشاره به هزینه‌های میلیونی برای تخریب شخص وزیر و وزارت بهداشت و همچنین فساد سازمان یافته در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، تاکید کرد: از پیگیری، شناسایی و افشاگری علیه این شبکه رانت و فساد عقب نشینی نمی‌کنم.

«خواستگاری» در ملأ عام؛ نمایشی برای دیده شدن

یک متخصص روانشناسی سلامت، ابتلاء به شخصیت نمایشی و ناتوانی فرد در کنترل هیجانات را از عوامل بروز رفتارهای نامتعارف در جامعه دانست و گفت: خواستگاری در ملأ عام اغلب در شرایط خاص و توسط افراد خاصی بروز پیدا می‌کند، اما در هر صورت نباید با این افراد به گونه‌ای برخورد کرد که منجر به افزایش شخصیت‌های نمایشی و رفتارهای نامتعارف در جامعه شود.

جمعیت سالمندی تهران ۲ برابر میانگین کشوری / ۱۳۹۰۰ سالمند پشت نوبت دریافت خدمات

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان این‌که جمعیت سالمندی در استان تهران دو برابر استان‌های دیگر است، گفت: ۱۳ هزار و ۹۰۰ سالمند در استان تهران پشت نوبت دریافت خدمات هستند.

احتمال افزایش مستمری مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان این‌که میزان بودجه مستمری خانوارهای تحت پوشش این سازمان امسال بیش از یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: این رقم امسال از ۱,۷۰۰ میلیارد تومان به ۲,۷۶۰ میلیارد تومان رسیده است و امیدواریم سرانه دریافتی مددجویان نیز به زودی افزایش پیدا کند.

کشف محموله بزرگ قاچاق پارچه و لباس از ۲۰ کامیون و تریلر

رئیس پلیس پایتخت از کشف محموله قاچاق بزرگ پارچه و پوشاک به ارزش ۵٠ میلیارد تومان خبر داد که در پوشش «سبوس» توسط ۲۰ کامیون و تریلر وارد تهران شده بود.

توضیحات کمالی در مورد سربازی ۳ بازیکن لیگ برتری

به دنبال انتشار برخی خبرهای ضد و نقیض در مورد سربازی سه نفر از فوتبالیست‌های تیم فوتبال ذوب آهن در تیم فوتبال تراکتور سازی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

نجات دانش‌آموزان مفقودی در سد لتیان با بالگرد امدادی + جزئیات

رئیس شورای شهرستان شمیرانات از پیدا شدن دانش آموزان مفقود شده در سد لتیان خبر داد.

حق‌الجلسات میلیونی و بررسی کارنامه پارلمان شورایی کشور

حق‌الجلسه ۱۸ میلیونی یک عضو شورای عالی استان‌ها در بیستمین اجلاس عمومی این شورا که با تنش میان اعضا همراه بود، باری دیگر واکاوی عملکرد دومین پارلمان کشور را به چالش می‌کشد و این سوال را مطرح می‌کند که با گذشت پنج دوره از عمر شورای عالی استان‌ها و صرف میلیاردها تومان از محل بیت‌المال برای برگزاری جلساتش، این شورا تاکنون چه دستاوردهایی بر اساس آنچه در قانون برایش پیش بینی شده، داشته است؟

از ماجرای استعفای "اوحدی" تا خاموش کردن چراغ‌های باغ کتاب به روی مردم

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با تشریح برنامه‌های فرهنگی و تابستانه این سازمان در مورد مساله استعفایش و حواشی باغ کتاب توضیحاتی را ارائه کرد.

ساخت مجتمع تجاری بلندمرتبه در ۹۰ متری دریاچه چیتگر!

رئیس کمیته معماری شورای شهر تهران از گودبرداری برای ساخت یک مجتمع بلندمرتبه بدون رعایت ضوابط در حریم دریاچه چیتگر انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز ۲۳ تیرماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش، به شرح زیر است:

رژیم غذایی مناسب برای سلامت روده

مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان / احتمال غرق شدگی دانش‌آموزان

نجات دانش‌آموزان مفقودی در سد لتیان با بالگرد امدادی + جزئیات

۲ کانون فساد در وزارت بهداشت / عقب نمی‌نشینم

کشف محموله بزرگ قاچاق پارچه و لباس از ۲۰ کامیون و تریلر

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه