کد خبر: 7420
منتشر شده در چهارشنبه, 19 تیر 1398 13:00
تعداد دیدگاه: 0
تهران-کشف-میلیونها-تومان-اسکناس-جعلی-از-زن-و-مرد-جاعل

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حدود ساعت 4 صبح روز گذشته (18 تیر 98) عوامل گشت کلانتری 110 شهدا حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید که حین جابه‌جایی لوازم بودند، مشکوک شدند.

راننده پراید به محض رؤیت عوامل انتظامی متواری شد اما مأموران موفق به بازداشت دیگر سرنشین این خودرو شدند و خودرو همراه با متهم به کلانتری انتقال یافت.

مأموران در بررسی‌ها، حدود 500 تراول 50 هزارتومانی، 55 تراول 100 هزار تومانی و 9 تراول 100 دلاری جاسازشده و جعلی به همراه مقادیری موادمخدر را از داخل پراید کشف کردند.

مأموران در ادامه با هماهنگی با سرپرست دادسرای ناحیه 14 تهران وارد مخفیگاه متهم شده و در آنجا نیز ادوات تولید اسکناس جعلی (چهار پرینتر و اسکنر مخصوص جعل اسکنانس) کشف شد همچنین در مخفیگاه متهم خانم جوانی نیز حضور داشت که مشخص شد وی با متهم بازداشت شده در جعل اسکناس همکاری می‌کند که این زن نیز به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ رضا حیدری؛ رئیس کلانتری 110 شهدا با اعلام این خبر گفت: شهروندان تا حد امکان از کارتهای اعتباری استفاده کرده و در صورت لزوم حین دریافت تراول، به شناسه‌های امنیتی تراول توجه کنند.

انتهای پیام/