جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7136
منتشر شده در دوشنبه, 03 تیر 1398 22:54
تعداد دیدگاه: 0
تلاش-برای-ارائه-لایحه-حمایت-از-خانواده-های-شهیدان-حین-خدمت

شهردار تهران خبر داد که لایحه ای برای ارائه خدمات لازم به آسیب دیدگان و خانواده های شهیدان خدمت در...

شهردار تهران خبر داد که لایحه ای برای ارائه خدمات لازم به آسیب دیدگان و خانواده های شهیدان خدمت در شهرداری به شورای شهر ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی در ابتدای سخنان خود در همایش تجلیل از ایثارگران حین خدمت شهرداری تهران گفت: یکی از آموزه های دینی ما روایتی است مبنی بر اینکه «لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق». بر همین مبنا، باید از عزیزانی که برای این شهر صدمه دیده اند و یا جان خود را برای شهروندان گذاشته اند تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: خانواده بزرگ شهرداری تهران یک نهاد اجتماعی و خدماتی است و خدمات مختلفی به مردم ارائه می دهد. همکاران من از بدو حیات تا زمان مرگ به مردم خدمات رسانی می کنند.

شهردار تهران با تاکید بر اهمیت خدمات کارمندان شهرداری گفت: در گوشه گوشه شهر تصور کنید یک هفته زباله ها جمع آوری نشود یا در زمینه ترافیک، آلودگی و حمل و نقل خدماتی ارائه نشود. عزیزان شهرداری در این بخش ها سرویس و خدمات را به شهروندان ارائه می دهند و متاسفانه گاه آسیب دیده و می بینند. اگر این تلاش ها با نیت خیر و قلب صاف باشد به فرموده خداوند اجر آن با خداست.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: لازم است از همکارانم تشکر کنم که این سنت حسنه را تعقیب کردند و تلاش کردند از زحمات این عزیزان تقدیر کنند. ما هم تلاش می کنیم با ارائه لایحه ای در شورای شهر به نحو مقتضی این موضوع را تعقیب کنیم و با همکاری اعضای شورای شهر از خانواده و مصدومان خدمت به شکل متمایز تقدیر و زحماتشان را جبران کنیم. هر چند صدماتی که می بینند قابل جبران نیست ولی این وظیفه ماست که زحمات این عزیزان را اجر نهیم.

نوشتن دیدگاه