سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6728
منتشر شده در شنبه, 11 خرداد 1398 17:58
تعداد دیدگاه: 0
کشف-لاستیک-های-میلیاردی-قاچاق-در-خراسان-شمالی

بجنورد- کشف لاستیک های میلیاردی قاچاق و دستگیری سارقان حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت در بجنورد از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز انتظامی خراسان شمالی است.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  مهر، فرمانده انتظامی خرسان شمالی با اشاره به کشف ۱۸ حلقه لاستیک کامیون قاچاق در بجنورد، اظهار کرد: در راستای برخورد با ورود کالای قاچاق به استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشات زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

سردار علیرضا مظاهری با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۸ حلقه لاستیک خودروی سنگین که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود را کشف و ضبط کردند، افزود: در بررسی به عمل آمده ارزش این کالا یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

مظاهری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف دام غیرمجاز میلیاردی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه از کشف ۱۷۲ راس دام غیرمجاز و توقیف یک دستگاه کامیون خبرداد و گفت: عوامل انتظامی در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیون حامل ۱۷۲ راس گوسفند غیر مجاز مشکوک و آن را در پاسگاه اسدلی توقیف کردند.

مظاهری افزود: با بررسی ماموران مشخص شده دام های غیر مجاز از شهرستان مانه و سملقان بارگیری و به طرف اسفراین و مقصد سبزوار در حال تردد بوده که توقیف شدند.

وی بیان کرد: در این رابطه دو نفر متهم، یک نفر راننده و یک نفر صاحب مال دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با بررسی کارشناسان ارزش اموال مکشوفه پنج میلیارد ریال برآورد شده که متهمین، خودرو و اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده به مرکز تعزیرات حکومتی معرفی و تحویل داده شدند.

۱۲ سارقان حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به دستگیری ۱۲ سارق حرفه ای با ۴۵ فقره سرقت در بجنورد، اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا عرب زاده با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

عرب زاده با بیان اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۱۲ سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴۵ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و … اعتراف کردند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت منزل و مغازه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

پاکدل با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از منزل و مغازه در سطح شهرستان اعتراف که در نهایت پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان ادوات کشاورزی با اعتراف به ۷ فقره سرقت در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری دو سارق اداوات کشاورزی با اعتراف به هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در سطح شهرستان شیروان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

واژگونی تویوتا یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

فرمانده انتظامی شیروان همچنین از ۲ مصدوم و یک کشته در محور اصلی شیروان به فاروج بر اثر واژگونی خبر داد.

وحیدی اظهار کرد: روز جمعه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد واژگونی در محور شیروان به فاروج، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با مراجعه ماموران به محل حادثه مشخص شد یک تویوتا به علت عدم کنترل خودرو واژگون شده، افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شیروان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه ها را عدم کنترل خودرو به علت خواب آلودگی راننده تویوتا کاپرا اعلام کردند.

نوشتن دیدگاه