پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6553
منتشر شده در پنج شنبه, 02 خرداد 1398 17:24
تعداد دیدگاه: 0

وابط عمومی وزارت نیرو همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی طرحی را با عنوان شهروند خبرنگار برای جلب مشارکت مردم در اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با صنعت آب و برق در کشور آغاز کرده است.


ب ه‌گزارشپایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، بدین منظور از تمامي علاقه‌مندان دعوت به عمل مي‌آيد تا با ارسال اخبار، تصاوير و فيلم‌هاي حوزه صنعت آب و برق در زمينه‌هاي: مديريت مصرف، ‌حوادث، خدمات‌رساني، کيفيت آب، وضعيت فاضلاب، خدمات برق‌رساني و ... استان، شهر و محله خود شهروند خبرنگار وزارت نیرو باشيد.
آثار منتخب در سايت، کانال و صفحات اجتماعي وزارت نيرو در صورت وجود مشخصات با نام ارسال کننده باز نشر داده می‌شود و تمامي آثار در جشنواره نيرو رسانه که در سال 98 برگزار مي‌شود شرکت داده خواهند شد و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
همچنین شهروند-خبرنگارانی که 20 مطلب ارسالی آن‌ها در خروجی‌های مربوطه منتشر شود کارت شهروند خبرنگار افتخاری وزارت نیرو را دریافت خواهند کرد.
مخاطبين مي‌توانند آثار خود را به آدرس http://pr.moe.gov.ir و يا از طريق پيام‌رسان به آدرس nirooreporter@ ارسال کنند. در صورت ارسال از طریق آدرس سایت حجم فایل نمی‌بایست بیشتر از 15 مگابایت باشد و در صورت ارسال از طریق پیام رسان نیز #شهروند_خبرنگار بایستی در ابتدای کپشن درج شود.
گفتنی است: تصاویر ارسالي داراي زيرنويس باشد و در هنگام فيلم برداري زمان و مکان و توضيحات موضوع به صورت گفتاري ضبط شود. همچنین در زمان ضبط فيلم گوشي در حالت افقي باشد.

 

نوشتن دیدگاه