چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 655
منتشر شده در شنبه, 22 شهریور 1393 15:36
تعداد دیدگاه: 0

همراز: معاون محیط طبیعی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: باغ پرندگان و باغ وحش صفه مجوز ندارند و این دو مجموعه باید مجوز‌های لازم را از حفاظت محیط زیست استان دریافت کنند. مهدی انصاری امروز با اشاره به دو مجموعه باغ وحش صفه و باغ پرندگان اظهار کرد: باغ پرندگان و باغ وحش صفه بدون مجوز...

همراز: معاون محیط طبیعی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: باغ پرندگان و باغ وحش صفه مجوز ندارند و این دو مجموعه باید مجوز‌های لازم را از حفاظت محیط زیست استان دریافت کنند.

مهدی انصاری امروز با اشاره به دو مجموعه باغ وحش صفه و باغ پرندگان اظهار کرد: باغ پرندگان و باغ وحش صفه بدون مجوز محیط زیست فعالیت می‌کنند و این دو مجموعه باید نسبت به دریافت مجوز‌های لازم از سوی حفاظت محیط زیست اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان این دو مجموعه تاکنون اقدامی را در راستای دریافت مجوز‌های لازم برای فعالیت باغ پرندگان و باغ وحش صفه انجام نداده‌اند.

معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه ما در باغ پرندگان و باغ وحش صفه با حیات وحش و موجودات زنده مواجه هستیم، تصریح کرد: پلمب شدن این مجموعه‌ها سبب تلف شدن حیات وحش و حیوانات و پرندگان موجود در باغ پرندگان و باغ وحش صفه می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان متولی امر باید در راستای دریافت مجوز‌های لازم به منظور فعالیت باغ وحش صفه و باغ پرندگان اقدام کنند، ادامه داد: در صورتی که اقدامی در راستای دریافت مجوز برای فعالیت باغ پرندگان و باغ وحش صفه صورت نگیرد، با استفاده از ابزار‌های قانونی در اختیار خود در راستای قانونی شدن فعالیت‌های این دو مجموعه اقدام می‌کنیم.

انصاری با اشاره به وجود حیوانات و پرندگان مختلف در باغ پرندگان و باغ وحش صفه تاکید کرد: برخی از پرندگان و حیوانات موجود در این دو مجموعه از گونه‌های نادر بوده و حفظ این گونه‌ها برای محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه روزانه افراد بسیاری از باغ پرندگان و باغ وحش صفه بازدید می‌کنند، افزود: در صورت عدم دریافت مجوز‌های لازم برای باغ وحش صفه و باغ پرندگان نسبت به انجام اقداماتی مانند جلوگیری از بلیت‌فروشی در این مجموعه‌ها اقدام می‌کنیم.

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه