پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6057
منتشر شده در دوشنبه, 09 ارديبهشت 1398 15:59
تعداد دیدگاه: 0
دانش‌آموزان بسیجی:
دانش‌آموزان-بسیجی-دسترنج-تولیدگران-ایرانی-را-ارج-نهیم

، یکی از دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی کشور در مراسم بزرگداشت هفته کارگر که در یکی کارخانه‌های کشور با حضور وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی برگزار شد، بیانیه‌ای را به نیابت از سایر دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی قرائت کرد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از فارس؛در متن این بیانیه آمده است: سلام به تولیدگران زحمتکش کشورم، سلام به مسؤولان متعهد و دلسوز وطنم، سلام به همکلاسی‌هایم. 

امروز که در این کارخانه هستم حس غرور وجودم را فرا گرفته است، به خودم افتخار کردم که یک ایرانی‌ام، یک ایرانی که پس از تمام موانع همچنان به سوی آرزوهایش پیش می‌رود. 

امروز درس بزرگی آموختم و این است که وطنم، آرزوهایم و فردایم را خودم خواهم ساخت به دست خودم، به دست شما. 

دوستان خوبم! حتما شما مثل من برنامه‌های زیادی را برای فردای خود در سر دارید، از امتحان آخر ترم گرفته تا کنکور، دانشگاه، شغل و... 

ولی من نکته‌ای را در کنار دیگر برنامه‌هایم گذاشته‌ام، چیزی که در هیچ کتاب تستی پیدا نمی‌کنید. 

اگر من و شما دسترنج تولیدگران ایرانی را ارج نگذاریم و نخریم، تولید ملی از بین خواهد رفت، کارخانه‌هایی که آینده شغلی ما را تضمین خواهند کرد دیگر وجود نخواهند داشت و هشدار، چو ایران نباشد تن من مباد. 

و روی دیگر سخنم با تولیدگران پرافتخار وطنم است. 

شما سزاوار تقدیر و ستودنی‌اید، شما کارفرما و سرمایه‌گذار عزیزی که با تعهد خود، خون در رگ‌های تولید وطنم جاری می‌سازید و شما مهندسین و کارگرانی که دستان سیاه‌رنگ‌تان مایه روسفیدی ماست. 

پیش شما سر تعظیم فرود می‌آوریم و همین جا متعهد می‌شویم از کار و کارگر ایرانی با تمام توان حمایت خواهیم کرد، پس بیاید تا در در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه