کد خبر: 5737
منتشر شده در یکشنبه, 25 فروردين 1398 13:28
تعداد دیدگاه: 0
در جلسه هم اندیشی مطرح شد

در جلسه هم اندیشی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر توسعه زیرساخت های حمل ونقل جاده ای اصفهان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، جلسه هم اندیشی توسعه زیرساخت های حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رییس انجمن صنفی کانون شرکت های حمل ونقل کالای استان اصفهان و جمعی از صاحب نظران این عرصه برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با تشریح جایگاه استان اصفهان در زمینه حمل ونقل بار در کشور اظهار کرد: توسعه شهرها و شهرسازی در کلان شهرها باعث نزدیکی مراکز و ایجاد مزاحمت برخی از مشاغل برای مردم شده است.

مهدی خضری با بیان اینکه در سند چشم انداز صنعت حمل ونقل کشور، احداث شهرک های حمل ونقل و اخیرا احداث پارک های لجستیک حمل ونقل مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: جانمایی یک نقطه مناسب برای پایانه بار امیرکبیر، بهبود کارکرد و بهسازی محیط برای بهره برداران و رانندگان از جمله موضوعاتی است که در طرح جابه جایی این پایانه مطرح و مورد بحث بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پارک های لجستیک باید تمام امکانات زیرساختی لازم برای تخلیه و بارگیری و ورود و خروج محموله های ترانزیتی را شامل شده و فضاهای خاصی نیز برای انبار بارهای خرد، بسته بندی، نگهداری و کنترل دیگر محصولات در آن در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه، بخش خصوصی پیشنهادات خود را در این رابطه ارائه داد و توسط مسئولین حاضر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.