چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5649
منتشر شده در چهارشنبه, 21 فروردين 1398 17:50
تعداد دیدگاه: 0
دستگیری-عامل-آتش-سوزی-منازل-و-دکه-های-اغذیه-فروشی-در-آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عامل آتش سوزی منازل و دکه ها در کمتر از ۲۴ساعت در آبادان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از  مهرسرهنگ سید محسن تقی زاده  گفت: در پی وقوع آتش سوزی عمدی تعدادی منزل و دکه اغذیه فروشی در آبادان موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی تیمی مجرب از عوامل تخصصی این فرماندهی برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: مأموران تخصصی کلانتری ۱۱ ولیعصر پس از بررسی‌های اولیه و تحقیقات محلی و میدانی یکی از عاملان اصلی آتش سوزی را شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی وی را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به کلانتری محل دلالت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس چنین اقرار کرد که با توجه به اینکه جنازه برادرم در حاشیه شهر پیدا شد و من گمان می‌کردم یکی از صاحبان منازل مورد حریق به اتفاق بستگانشان برادرم را کشته اند، من نیز از آنجایی که اطلاع از خالی بودن منازل داشتم به تحریک دوستانم و با کمک آنها پس از تهیه بنزین به محل مراجعه و این آتش سوزی را به راه انداختیم و الان از اقدام خود سخت پشیمان هستم و تقاضای گذشت شاکیان را دارم.

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: متهم دستگیر شده که جوانی ۱۹ ساله است پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

به گفته وی، سایر هم دستان متهم شناسایی و به زودی دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متأسفانه انتشار برخی شایعات در ۴۸ ساعت گذشته از طریق فضای مجازی سبب تشویش اذهان عمومی شد، گفت: از شهروندان آبادانی می‌خواهیم تا از توجه و انتشار هرگونه شایعات و اخبار کذب به طور جدی اجتناب کنند و اخبار را از طریق سایت‌های رسمی کشور و همچنین اخبار مربوط به حوادث انتظامی از طریق کانال پلیس دنبال کنند.

نوشتن دیدگاه