پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5602
منتشر شده در دوشنبه, 19 فروردين 1398 13:34
تعداد دیدگاه: 0

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان امشب پنج دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک‌دستگاه لودر را به همراه گروه امدادی به سمت شهر اهواز اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان حسین امیری اظهارکرد: شهرداری‌های استان اصفهان با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان امکانات فنی، ادوات و ماشین آلات عمرانی سنگین خود شامل کمپرسی، بیل مکانیکی و لودر را برای اعزام به خوزستان آماده کردند. شهرداری اصفهان نیز پس از استان لرستان، تمهیدات لازم برای امدادرسانی به استان خوزستان را پیش بینی و برنامه ریزی کرد.
وی افزود: بنا بر ابلاغ وزیر کشور و با توجه به اینکه اصفهان به عنوان معین خوزستان تعیین شده، امکانات و تجهیزات این استان به سمت خوزستان اعزام شد.
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان بخش قابل توجهی از امکانات مورد نیاز برای کمک به مناطق سیل زده خوزستان را تامین کرده است.
وی اعلام کرد:به غیر از ماشین آلات، حدود ١٠ نفر از کارکنان شهرداری نیز به این نقطه از کشور اعزام شدند.
امیری همچنین با اشاره به ادامه خدمت‌رسانی نیروها و امکانات شهرداری اصفهان به نقاط سیل‌زده استان لرستان، گفت: نیروها و امکانات اعزام شده شهرداری اصفهان همچنان در شهرهای پلدختر و معمولان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
کمک سه میلیارد ریالی شورای شهر اصفهان به سیل زدگان
همچنین امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، شورای اسلامی شهر اصفهان مجوز همیاری ۳۰۰ میلیون تومانی برای مناطق سیل زده را صادر کرد.
شورای شهر اصفهان، طی یک لایحه ی دو فوریتی مجوز پرداخت نقدی تا سقف سه میلیارد ریال به منظور کمک به سیل زدگان را صادر کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان نیز از اعزام تیم امدادرسانی شهرداری به استان خوزستان خبر داد و گفت: امدادرسانی نیروهای خدمات شهری اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان نیز ادامه دارد.
ایمان حجتی با حضور در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: امروز تیم امدادرسانی شهرداری اصفهان به همراه تعدادی از ماشین آلات سنگین به خوزستان اعزام شد و فردا (دوشنبه) شهردار اصفهان برای مدیریت بیشتر فعالیت اکیپ اعزام شده شخصا به شهر اهواز سفر خواهد کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: امدادرسانی از شهر اصفهان به استان‌های لرستان و خوزستان ادامه خواهد داشت تا در فضای همدلی، به کمک و یاری هموطنان خود بشتابیم.

نوشتن دیدگاه