جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5592
منتشر شده در دوشنبه, 19 فروردين 1398 00:27
تعداد دیدگاه: 0
موکب‌داران اربعین به کمک سیل‌زدگان شتافتند
موکب‌داران-اربعین-به-کمک-سیل‌زدگان-شتافتند-توزیع-روزانه-هزاران-پرس-غذا-بین-مردم

رئیس ستاد بازسازی عتبات ساعاتی پیش در ارتباط زنده با شبکه خبر سیما با اشاره به کمک‌رسانی موکب‌های اربعین به مردم سیل‌زده اظهار داشت: پس از سیل اخیر در مناطق مختلف کشور فراخوانی دادیم تا موکب‌های اربعین به کمک مردم سیل‌زده بیایند که خوشبختانه این امر مورد استقبال بسیاری قرار گرفت؛ به طوری که تاکنون...

حسن پلارک با اشاره به توزیع غذا در بین مردم سیل‌زده گفت: ما طبخ ‌‌و توزیع ۴۰۰ هزار  پرس غذا را در استان خوزستان مد نظر داریم که البته امروز پخت غذا در موکب‌ها برای مردم سیل‌زده استان خوزستان برای ۵۰ هزار نفر رسید.

پلارک افزود: ما با ۵۰ هزار پرس غذا برای مردم خوزستان شروع کردیم که در روزهای آینده این وعده‌‌ها افزایش می‌یابد، البته فضایی نیز برای اسکان مردم سیل‌زده در نظر گرفته‌ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات به امدادرسانی برای مردم سیل‌زده لرستان اشاره کرد و گفت: در استان لرستان نیز امروز  برای ۲۵ هزار نفر در هر وعده، غذا توسط موکب‌ها و‌هلال‌احمر با کمک‌های مردمی در موکب‌های مستقر در استان لرستان توزیع شد.

پلارک با بیان اینکه در استان گلستان هم از روز نخست سیل اقداماتی انجام دادیم، خاطر نشان کرد: استقبال بسیار مردم و‌ موکب‌داران اربعین در این عرصه برای ما قابل باور نبود اما خوشبختانه موکب‌داران به سرعت وارد عمل شدند. جالب بود برخی از استان‌هایی هم که خودشان درگیر سیل بودند، برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده به ویژه مردم خوزستان شتافتند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه