جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5369
منتشر شده در پنج شنبه, 08 فروردين 1398 12:50
تعداد دیدگاه: 0
مددجویان-کمیته-امداد-در-گلستان-و-مازندران-بیمه-حوادث-بوده-اند

معاون مشاکرت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد در گلستان و مازندران بیمه حوادث بوده اند.

 عسگریان افزود: امیدواریم با همت و استقبال هموطنان کمک‌های خوبی به دست سیل زدگان استان گلستان برسد.

وی گفت: جای قدردانی دارد که مردم به اذعان مسئولان سازمان هلال احمر کمک‌های خوبی کرده‌اند به گونه‌ای که گفته شده نیاز به مواد غذایی وجود ندارد.

عسگریان ادامه داد: مردم تاکنون بیش از ۶ هزار متر مکعب موکت و بیش از ۴ هزار تخته پتو اهدا کرده‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: ما نمی‌گوییم مردم کمک‌های غیرنقدی نیاورند اما نیاز مبرم به پول نقد است زیرا خود خانواده سیل زده می‌تواند تصمیم بگیرد که چگونه نیازهایش را برطرف کند.

وی درباره پوشش بیمه حوادث در مناطق سیل زده، اظهار داشت: همه افراد تحت پوشش کمیته امداد در همه جای کشور تحت پوشش بیمه حوادث از جمله سیل زلزله و آتش سوزی است و در گلستان و مازندران هم همین گونه بوده است.

عسگریان در خصوص نیازهای احصا شده در استان‌های سیل زده گفت: بالاخره خانواده‌های سیل زده امکانات اولیه زندگی‌شان نظیر یخچال، گاز و وسایل خانه شأن را از دست داده‌اند.

وی افزود: البته اولویت ما دو چیز است یک دریافت پول نقد و دوم دریافت وسایل نو و دست اول تا به این ترتیب کرامت خانواده‌ها هم حفظ شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: بر اساس بررسی‌های ما در حال حاضر ۸ استان ما دچار بحران شده‌اند و البته ما در کنار این استان‌های دارای بحران استان‌های معین را در نظر گرفته‌ایم.

نوشتن دیدگاه