جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5161
منتشر شده در شنبه, 25 اسفند 1397 19:14
تعداد دیدگاه: 0

شهردار بهارستان گفت : عمده ترین مشکل بهارستان نداشتن آرامستان و بیمارستان داری زایشگاه است که در این جهت اقداماتی صورت گرفته است .


به گزارش خبر نگار همراز نیوز ؛داود بحیرایی امروز در نشست خبری خود که در مجتمع مطبوعاتی اصفهان بر گزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت امیر الموئمنین (ع) و فرارسید نوروز عمده ترین مشکل بهارستان را تعلق خاطر کمتر به جهت نداشتن بعضی ارکان شهر مانند آرامستان و بیمارستان داری زایشگاه دانست و رنگ و لعاب شهر از نظر زیبا سازی را ضعیف خواند و گفت در سال 98 این پروژه ها در برنامه شهر هستند .
شهرداربهارستان با تاکید به وضعیت اقتصادی کشور مدیریت واحد شهری را مشکل دانست و مصداق و عملی شدن درآمد پایدار را پیاده شدن تعریف مدیریت شهری در شهرداری ها اعلام کرد که در این صورت درآمد پایدار حتما محقق خواهد شد .
وی سرمایه گذاری در شهر را حرکتی و بخشی از خواسته شهرداری و شهرواند عنوان کرد که در تکمیل مدیریت واحد شهری باید محقق شود و این امر باعث درآمد پایدار ،مدیریت واحد شهر ی، کاهش موازی کاری ها ،کاهش هزینه ها و در نهایت خدمت رسانی مطلوب و ارتقا شهروندمداری خواهد شد .
بحیرایی بودجه سال 97 را 57 میلیارد تومان اعلام کرد که تا کنون 84 درصد از این بودجه کسر شده است که به صورت عدد نسبی مطلوب است که این عدد را با تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری، اعضای شورای شهر و همکاری ارگان های مرتبط با شهر داری بدست آمده است لیکن از جانب شهردار بهارستان و اعضای شورای شهر این رقم مطلوب نیست .
شهردار بهارستان در خصوص قرداد های بسته شده 130 قرارداد عمده ،متوسط و جز در حوزه های مختلف خدمات شهری،عمران و فرهنگ رااعلام کرد بالغ بر 23 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده اند .
وی پروژه گلخانه واقع در خیابان ولی عصر با متراژ 1400متر، مجموع رستوران سنتی پارک گلستان و مجموعه ورزش خیابان ایثار 10 میلیار تومان از پروژههای سرمایه گذاری اعلام کرد که نصبت به سال 96 ،20 درصد افزایش داشته است
بجیرایی احداث مسیر خیابان زهره تا محور میانی، زیر سازی و ترمیم آسفالت روکش آسفالت و همه جداول سطح شهررا از پروژه های شاحص عمرانی اعلام کرد وگفت در سال آینده چند پرژه نیمه آماده مانند فرهنگ سرا و تالار نورو باغ بانوان به بهره برداری خواهد رسید.
8 مورد علمان شهری در سطح شهر ، راه اندازی آب نما ها، نصب25 هزار درخت در سال 97،جمع آوری 50تن زباله ، جارو کشی و تمیز سازی 4 میلیون متر مکعب در طول 24 ساعته ، نصب ریسه و روشنایی پارک ها، رنگ آمیزه چند دیواره نگاره زا دیگر پروژه ای شهری اعلام کرد .
وی با بیان این موضوع که 23 هزار تردد بین اصفهان و بهارستان صورت میگردد که عدد چشم گیری است گفت : سازمان آتش نشانی و سازمان حمل و نقل را از بهترین سازمان های بهارستان هستند به گونه ای که با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی توان سازمان را به یک چهار رسانده اند
بحیرایی شهرداری بهارستان را پیشگام در تمام برنامه های فرهنگی ،ملی و مذهبی دانست و گفت : در ایام نوروز 98 خدمات شهری آماده سازی های لازم را در خصوص استقبالاز مهمانان نوروزی انجام داده است و تا 28 اسفند ستاد هها استقرار کامل پیدا خواهند کرد .
در پایان این نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان به پاس تلاش ها و خدمات جناب‌اقای مهندس داود بحیرایی شهردار بهارستان و به مناسبت روز شهردار ۲۵ اسفند ماه ضمن عرض تبریک روز شهردار به شهردار پرتلاش شهر بهارستان از تلاش ها و فعالیت های مهندس داود بحیرایی تجلیل کردند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه