کد خبر: 4733
منتشر شده در چهارشنبه, 19 دی 1397 16:58
تعداد دیدگاه: 0

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف داشته است که باید آنها به طور هدفمند و منسجم و مستمر تبیین و انعکاس یابد.


به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی روز سه شنبه 18 دی در دومین اطاق اندیشه ورز مدیران روابط عمومی دستگاه های هم خانواده وزارت ارشاد( ادارات کل اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت، نهاد کتابخانه ها و ارشاد اسلامی) که در دفتر مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان برگزار شد اظهار داشت: برائت از مشرکین، نمازجمعه، مسابقات قرآنی، تربیت حافظان قرآن، تغییر فرهنگ مردم، وحدت مسلمین، آزادی و ارائه خدمات در حوزه های مختلف از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه افزود: نفوذ انقلاب اسلامی در قلب اروپا و امریکا و برائت از مشرکین در حج یکی از دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی است که باید به نحو احسن این مهم تبیین شود.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به دستاوردهای یاد شده هنوز مشکلاتی از جمله تورم و معیشتی مردم وجود دارد که مسئولان نظام برای رفع آنها تلاش کرده اند و در سال جاری با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب باید در زمینه ایجاد اشتغال نهایت تلاش را داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی با تاکید بر انعکاس روشهای خاص دستاوردهای انقلاب در چهلمین سال بزرگداشت آن تصریح کرد: این دستاوردها باید همه جانبه برای نسل امروز معرفی می شود.
وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه اوقاف کم نظیر دانست و ادامه داد : این دستاوردها باید به ویژه از سوی رسانه ها انعکاس یابد بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروزه بقاغ متبرکه از همه جهات باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند لذا یکی از دستاوردهای انقلاب عمران و آبادانی بقاع این فرزندان مظلوم اهل بیت(ع) بوده و پایگاه هایی در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به خاطر همین است که دشمن از تجمعات جوانان و مردم در کنار بقاع و توسل به آنان هراس دارند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان یادآور شد: قبل از انقلاب روستاهای استان و کشور از نعمت گاز طبیعی، برق ، آب و مخابرات بی بهره بودند اما هم اکنون در تمامی روستاها این مزایا برخور دارند.
براساس این گزارش در این جلسه علاوه بر تشریح مصوبات جلسه قبلی بر ضرورت اطلاع رسانی هدفمند در نهادهای هم خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تاکید شد.