سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4626
منتشر شده در شنبه, 01 دی 1397 12:46
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان گفت: عملیات عمرانی چند پروژه جدید طی دو هفته پیش رو در اصفهان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری همراز به نقل اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه سلام اصفهان، با اشاره به اینکه امیدوارم زمستان برای شهر اصفهان و استان، ماه رحمت و برکت باشد، اظهار کرد: دیشب، شب یلدای ایرانی شب دیدارها بود و امیدوارم همه اصفهانی ها در کنار خانواده خود لحظات خوبی را سپری کرده باشند. خانواده شهرداری هم دیشب، شب ویژه ای داشت و ساعت ٢ بامداد به احترام پاکبانان شهر، مجموعه مدیران شهری و اعضای شورای شهر با حضور در مناطق 15 گانه به محل کار این عزیزان رفتند و در کنار آنها شب یلدا را جشن گرفتند.

وی ادامه داد: شهر در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی و شهرسازی زنده و پویا است. در آینده نزدیک حفاری تونل خط 2 مترو رسما آغاز می شود. تاکنون پیشرفت کار در چندین ایستگاه این خط بسیار خوب بوده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته گذشته چندین طرح موفق از جمله سینما ساحل با 9 سالن از جمله دو سالن ویژه کودکان و یک سالن روباز و هزار صندلی افتتاح شد.

وی گفت: در دو هفته پیش رو نیز عملیات عمرانی چند پروژه جدید آغاز می شود و چندین برنامه هم در حوزه حمل و نقل اجرا خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در حوزه فرهنگ ترافیک در کشور شهرداری برتر شناخته شد و در همایش ملی توسط وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفت، افزود: این موفقیت که نتیجه تعامل مردم با شهرداری بوده است را به همه شهروندان تبریک می گویم و از مردم بابت رعایت فرهنگ ترافیک تشکر می کنم و امیدوارم با تداوم همکاری مردم فرهنگ ترافیک را تقویت کنیم و در راستای کاهش ترافیک با هم همکاری بیشتری داشته باشیم.

 

نوشتن دیدگاه