کد خبر: 4506
منتشر شده در یکشنبه, 10 تیر 1397 16:23
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان:

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: مجروحان تصادفات رانندگی در استان اصفهان در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافت.

علی سلیمانی‌پور در خصوص آمار سه ماهه مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۵۴ نفر در تصادفات استان اصفهان جان باخته‌اند که در مقایسه با کشته‌ شدگان تصادفات سه ماهه نخست سال جاری با کاهش ۶.۲ درصدی روبه رو بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه در تصادفات امسال ۳۶ زن و ۱۱۸مرد جان باخته‌اند، افزود: از این تعداد ۸۵ نفر در جاده‌های برون‌ شهری ، ۵۸ نفردر مسیرهای درون ‌شهری، دو نفر در جاده ‌ای روستایی و ۹ نفر در سایر مسیرها گزارش شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی استان اصفهان در سه ماهه امسال گفت: در این بازه زمانی چهار هزار و ۸۷۰ نفر در تصادفات مجروح شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۵۲۳ نفر زن و سه هزار و ۵۲۳ نفر مرد بوده‌اند.
وی تصریح کرد: آمار مجروحان تصادفات در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۳ درصد رشد داشته است.
سلیمانی‌پور همچنین به آمار مراجعات درمان سرپایی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این افردا اغلب به دلیل نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانون مراجعه می‌کنند.
وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۲۰ هزار و ۸۲۴ نفر برای درمان سرپایی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد شش هزار و ۸۳۶ نفر زن و ۱۳ هزار و ۹۸۸ نفر مرد بوده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: آمار مراجعات سرپایی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود هفت درصد رشد داشته است.
وی تعداد اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در سه ماهه امسال را ۵۶۴ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۲۷ زن و ۴۳۷ نفر نیز مرد بوده‌اند.