چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4407
منتشر شده در جمعه, 10 فروردين 1397 15:34
تعداد دیدگاه: 0
شهردار یزد:

شهردار یزد با بیان اینکه فعالیت‌های چند ماهه قبل در شهر یزد مثال‌زدنی است گفت: شهرداری اخلاق‌مدار مهمترین هدف مجموعه شهرداری یزد است.

مهدی جمالی‌نژاد در دیدار اعضای شورای شهر یزد با آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با اشاره به نحوه عملکرد شهرداری و شورای شهر یزد اظهار داشت: خوشبختانه همه اعضای شورای شهر و شهرداری یزد دلسوز هستند و همه هم‌قسم شدند که برای پویایی شهر یزد از طرق مختلف فعالیت کنند و این مسئله را در این ماه‌ها به خوبی مشاهده کردیم.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه تلاش‌مان بر این است که شهرداری، شهرداری اخلاق‌مدار باشد گفت: هر دولت و مجموعه‌ای که فعالیت می‌کند، دوره گذشته خود را تضعیف می‌کند ولی تمام تلاش‌مان به این بود که به گذشته کاری نداشته باشیم و نگاهمان به آینده باشد و مدیریتمان هم مدیریت نفی دیگران نباشد بلکه مدیریت اثباتی داشته باشیم.

وی افزود: اقداماتی که دراین بازه زمانی قریب به شش ماه انجام گرفته نتیجه زحمات تمامی پرسنل شهرداری است که نتیجه این اقدامات زیربنایی را می‌توان چند سال بعد به خوبی مشاهده کرد.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های شهرداری یزد راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام شهری بوده تصریح کرد: پروژه‌هایی که بیش از 10سال مانده بود و کار موثری برای اتمام آن انجام نمی‌گرفت را با همت عزیزان شهرداری دوباره راه‌اندازی کردیم که این تلاش‌ها واقعا ستودنی و قابل ستایش است.

شهردار یزد اظهار داشت: عملکرد هیچ‌کسی بدون عیب و نقص نیست و امیدواریم که به‌نحوی عمل کنیم که بتوانیم رضایت مردم استان دارالعباده یزد را به‌دست آوریم و شهر شایسته این مردم شریف باشد. قطعا فعالیت‌های ما هم دچار نقاط ضعفی هست ولی همه اعضای شهرداری تمام تلاش خودشان را می‌کنند که خدمات و فعالیت‌های خوبی برای پیشرفت شهر انجام دهند.

 

منبع: تسنیم

نوشتن دیدگاه