کد خبر: 4253
منتشر شده در شنبه, 21 بهمن 1396 19:41
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کل دادگستری اصفهان خبر داد:

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند دلال و کارچاق‌کن، توسط نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری خبر داد که یک زوج از اعضای اصلی آن هستند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،احمد خسروی‌وفا اظهار داشت: پس از وصول شکایات متعدد مبنی بر این‌که افرادی با تردد در اماکن قضایی و...

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند دلال و کارچاق‌کن، توسط نیروهای حفاظت و اطلاعات دادگستری خبر داد که یک زوج از اعضای اصلی آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،احمد خسروی‌وفا اظهار داشت: پس از وصول شکایات متعدد مبنی بر این‌که افرادی با تردد در اماکن قضایی و محاکم عمومی و انقلاب، اقدام به دلالی و کارچاق‌کنی می‌کنند، موضوع در دستورکار ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی و رصد فعالیت‌های این افراد، اعضای اصلی این باند که یک زوج هستند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: این زوج با تردد در اماکن قضایی اعم از محاکم عمومی و انقلاب و اطراف زندان مرکزی اصفهان با شناسایی و ارتباط‌گیری با افراد و خانواده‌های زندانیان اعزامی به مجتمع‌های قضایی، خود را به عنوان وکیل دادگستری، مأموران مجرب پلیس و ذی‌نفوذ در دستگاه قضایی معرفی می‌کردند.

وی تصریح کرد: این زوج دلال با دادن وعده‌های واهی مبنی بر آزاد کردن زندانی ظرف چند روز، مبالغ کلانی از مراجعان به اماکن اخذ کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: زوج دلال با تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضایی راهی زندان شدند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.