پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4018
منتشر شده در شنبه, 01 مهر 1396 09:02
تعداد دیدگاه: 0
پیام شهردار اصفهان به مناسبت اول مهرماه؛

قدرت الله نوروزي، شهردار منتخب اصفهان با صدور پيامي، آغاز سال جديد تحصيلي مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور را تبريك گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، متن اين پيام به اين شرح است:


به نام خدا

ز دانش به اندر جهان هیچ نیست

  تن مرده و جان نادان یکی است



اول مهر، طلیعه و سرآغاز آموختن و یادآور روزهای ماندگار زندگی، بالندگی و شکفتن است.

دانش همواره در طول تاریخ، نقطه تمایز و مزیت رقابتی ملت‌ها و کشورهایی بوده که از حضور دانشمندان بهره‌مند بوده‌اند و هرچه روزهای تقویم به پیش رفته، ارزش و اهمیت آن فزون‌تر شده و به‌واقع در جهان امروز، دانش و فناوری، برای ملت‌ها و کشورها در کنار توسعه اقتصادی، توسعه رفاه مردم، فاصله گرفتن از فقر و در نهایت اقتدار ملی را به همراه داشته است.
در کشور عزیزمان ایران، خوشبختانه پیشرفت‌های حاصله در اثر تلاش دانشمندان و دانش‌پژوهان جوان از حوزه‌های مختلف نمایان شده و آنچه برای همه مسلم است، ضرورت ارتقای آن و همچنین استفاده از آن در مسیر ایجاد بهبود و افزایش بهره‌وری در بسیاری از امور است.
شهرداری اصفهان به عنوان متولی اداره شهر، استفاده از دانش و فناوری را در حل مسائل شهر، ارتقای سطح خدمات به شهروندان، رشد فرهنگ شهروندی و مهم‌تر از همه استفاده از توانمندی‌های شهر زیبای اصفهان در مسیر شکوفا شدن فرصت‌ها، رشد کسب‌وکارها و اشتغال‌زایی ضروری و لازم می‌داند.
در این راستا، استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان، دانش‌پژوهان و دانشجویان در مسیر ارتقای مدیریت شهری جدی و ارزشمند است و همه این عزیزان را به مشارکت، در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادها و کشف فرصت‌ها در مسیر استفاده از دانش در مدیریت شهری اصفهان دعوت می‌نماییم.
اکنون در اول مهری دیگر؛ آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ را به همه دانش آموزان، دانشجویان، آموزگاران، استادان و کلیه کارکنان عزیز و پرتلاش مدارس، دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش تبریک عرض نموده و توفیق همه عزیزان را در توسعه دانش، فرهنگ، معنویت و پیشرفت شهر زیبای ما اصفهان و کشور عزیزمان ایران، خواهانم.
ان شا الله آغاز این سال تحصیلی جدید که با آغاز ماه محرم مقارن شده، افزایش معرفت و شعور حسینی و درس‌آموزی از مکتب امام حسین (ع) و آموزه‌های عاشورایی را برای همه ما و همه جویندگان راه علم و دانش به همراه داشته باشد.

قدرت الله نوروزی-شهردار منتخب اصفهان
اول مهر ۱۳۹۶

نوشتن دیدگاه