پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4006
منتشر شده در چهارشنبه, 15 شهریور 1396 10:29
تعداد دیدگاه: 0

جشن بزرگ ولایت در روز جمعه 17 شهریور ماه در مرکز بخش میمه برگزار می شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر میمه ، مرتضی اسفندی رییس شورای اسلامی این شهر با اعلان این خبر اظهار داشت : همانگونه که عید غدیر بزرگترین عید شیعیان است، بر آن شدیم تا با همکاری شهروندان شهر میمه، علاوه بر برگزاری جشن بزرگ ولایت، شروع برنامه های جشن نکوداشت میمه را نیز رقم بزنیم تا در ادامه بتوانیم این مراسم آیینی را، تحت عنوان برند «میمه» به ثبت برسانیم.
اسفندی افزود: برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن متنوع است که شامل مولودی خوانی ، مسابقه و سرگرمی، اجرای زنده موسیقی سنتی توسط استاد علیرضا افتخاری، اجرای گروه دستان گویا و چند برنامه دیگر میشود. بر اساس هماهنگی صورت گرفته، بخشی از این برنامه شاد به تجلیل از افراد تأثیرگذار در راه اعتلای میمه تخصیص داده شده، کسانی که عمر خود را صرف پیشرفت و توسعه شهر خود کرده اند. در بخش دیگر از نخبه های بخش میمه که رتبه های علمی جهانی را در المیادهای مختلف کسب کرده اند قدردانی خواهد شد. تجلیل از مقام شامخ هنرمندانی مانند استاد عبدالوهاب شهیدی، استادامرالله احمدجو و آقای حامد زمانی نیز بخش دیگری از جشن ولایت است که انجام خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر میمه ضمن تشکر از همکاری همه ارگانهای بخش میمه در برنامه ریزی این مراسم گفت: با هماهنگی بخشداری، شوراهای شهر و روستا، شهرداری ها و دهیاری های بخش میمه مقدمات این جشن انجام شده تا عزیزانی که در این برنامه حضور دارند، علاوه بر آشنایی بیشتر با بخش میمه، از محصولات و صنایع دستی این بخش وسیع، در غرفه هایی که پیش بینی شده نیز استفاده نمایند.
وی افزود : این برنامه از ساعت 18 روز جمعه 17 شهریور ماه در ورزشگاه شهید ایراندوست شهر میمه، برگزار میشود که قبل از شروع مراسم، دو برنامه دیگر نیز تدارک دیده شده است. بازسازی و بازخوانی واقعه غدیر، که در کنار امامزاده سیده صالحه خاتون ازان میمه که با حضور گروه 120 نفری انجام میشود یکی از این برنامه هاست و همایش پیاده روی خانوادگی ، از مقابل مسجد جامع میمه به سمت ورزشگاه شهید ایراندوست نیز که با همت یک گروه مردم نهاد برنامه ریزی شده، برنامه دیگری است که در این روز اجرا خواهد شد./

نوشتن دیدگاه