چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3972
منتشر شده در چهارشنبه, 04 مرداد 1396 13:34
تعداد دیدگاه: 0
علیرضا نصر:

نایب رئیس موقت پنجمین دوره شورای شهر اصفهان با اشاره به دیداری که با امام جمعه اصفهان صورت گرفته است گفت: اظهارات امام جمعه، حاکی از این بود که عزم ایشان برای حمایت از شورای پنجم جزم است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا،  علیرضا نصر اصفهانی با اشاره به دیدار منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان اظهار کرد: بعد از انتخابات، منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قصد داشتند که دیداری با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان داشته باشند که در آن زمان با ماه مبارک رمضان مصادف شد و سپس نیز عدم حضور ایشان در اصفهان، منجر شد تا بعد از مشخص شدن تکلیف انتخابات اصفهان با ایشان دیدار داشته باشیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه این دیدار امروز با حضور هر ۱۳ منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان صورت گرفت و در حضور ایشان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در این مدت ارائه شد.
نایب رئیس موقت پنجمین دوره شورای شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین برخی از منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اظهاراتی را در زمینههای مباحث اقتصادی، وضعیت فعلی شهرداری، نیروی انسانی، وضعیت شهر و برنامه های شورای پنجم برای اداره شهر داشتند.
وی با بیان اینکه توضیحاتی در این زمینه هم توسط رئیس موقت شورای پنجم و هم سایر اعضاء ارائه شد، ادامه داد: امام جمعه اصفهان نیز استقبال بسیار خوبی از منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان کردند و اظهارات امام جمعه، حاکی از این بود که عزم ایشان به حمایت از شورای پنجم جزم است.
نصر اصفهانی تاکید کرد: همچنین ایشان رهنمودهای خوبی در ارتباط با مباحث شهری ارائه دادند و دغدغه های خود را در مقوله های فرهنگی، ساخت و ساز شهری، در زمینه اینکه اصفهان نسبت به شهرهای دیگر نباید عقب بیفتد، عنوان کردند.
وی افزود: همچنین ایشان اعلام کردند که من به طور حتمی از شورا حمایت می کنم و هر کاری که از دست من ساخته باشد با مدیریت شهری همراهی و همکاری خواهم داشت.
نایب رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مباحثی که مطرح شد این بود که اگر ما قرار است در شهر کار کنیم، با توجه به انتظارات و توقعات مردم نیاز به آرامش و حمایت مسئولان داریم و امام جمعه اصفهان به عنوان پدر معنوی شهر به همانگونه که از شوراهای قبلی و از مدیریت شهری قبلی و فعلی حمایت می کردند، در آینده نیز همین روال را داشته باشند.
وی اظهار کرد: تمام منتخبان شورای پنجم که در این دیدار حضور داشتند، هم از حُسن برخورد امام جمعه و هم از دیدگاه های ارائه شده توسط ایشان ابراز رضایت می کردند و بخشی از نگرانی های خود را در ارتباط با شهر مطرح کردند که تاکیدات امام جمعه می تواند رهنمودهای خوبی در راستای آغاز به کار شورای پنجم باشد.

نوشتن دیدگاه