پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3823
منتشر شده در سه شنبه, 08 فروردين 1396 01:51
تعداد دیدگاه: 0
به منظور حضور پرشور در انتخابات شوراها؛

به منظور حضوری پر رنگ در عرصه انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اصفهان ائتلاف "سفیران خدمت" در این کلانشهر اعلام موجودیت کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یکی از اعضای این ائتلاف که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: در این ائتلاف تلاش شده تا علاوه بر به کارگیری نیروی جوانی در کنار تجربه افراد با سابقه که همواره مد نظر و تاکید مقام معظم رهبری بوده است، به منظور ارایه خدمات بهتر به شهروندان شریف اصفهانی، توزیع متوازن ثروت در مناطق 15 گانه شهر مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی با اشاره به این که سفیران خدمت بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی ، متشکل از نیروهای انقلابی و مردمی است ، اظهار داشت: ارایه خدمات محله محور در کنار پرداختن به پروژه ها و طرح های کلان و ملی شهر اصفهان می تواند توسعه این شهر فرهنگی - تاریخی را به دنبال داشته باشد که یکی از خواسته های جدی مردم و اعضای این ائتلاف است.
وی ادامه داد: مردم از اعضای شورای اسلامی شهر ها توقع پرداختن به مشکلات شهری را دارند و برای این منظور باید از همه تخصص ها به ویژه تخصص های مرتبط با اداره شهرها استفاده شود، لذا در این ائتلاف علاوه بر بهره جستن از متخصصین معماری و شهرسازی، از کارشناسان ارشد در رشته های مختلف مانند ترافیک، بهداشت ، فرهنگ و ... نیز بهره می گیریم تا در صورت راهیابی به شورای شهر ، بتوانیم در ابعاد مختلف خدماتی را به شهروندان ارایه نماییم.
وی خاطرنشان ساخت: یکی از خصیصه های مهم این ائتلاف انتخاب افراد شاخص با سوابق مرتبط با مدیریت شهری و آشنا به امورشهرداری وشوراها از هر 15 منطقه شهری است، چرا که وقتی افراد از مناطق 15 گانه ومسلط به امور تمام مناطق شهری انتخاب شوند می توانند به تمامی این مناطق خدمات متوازن ارایه نمایند و با مشکلات تمامی این مناطق آشنایی کامل دارند.
وی همچنین ادامه داد: با مطالعه دقیق و میدانی نقاط ضعف و قوت شهر اصفهان در سال های گذشته، اهداف و برنامه های مدونی برای ارایه خدمات مناسب شهری به شهروندان در این ائتلاف در نظر گرفته شده است که "کوتاه کردن فاصله بین شهروندان و مسئولان" از مهمترین این اهداف است و جزئیات آن در آینده به صورت مبسوط به شهروندان ارایه می گردد.
این مقام آگاه با اشاره به این که رعایت قانون احترام به شعور شهروندان است، افزود: به منظور رعایت هرچه بهتر قانون سعی می کنیم تا زمان آغاز تبلیغات از ارایه هرگونه نام خودداری کنیم تا علاوه بر رعایت قانون، گام های حضور در این عرصه را محکم تر از پیش برداریم.
بنا بر این گزارش، در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر اصفهان نیز ائتلاف "سفیران خدمت" توانست با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود و چندین کرسی این پارلمان شهری را تصاحب نماید./

نوشتن دیدگاه