پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3811
منتشر شده در دوشنبه, 30 اسفند 1395 16:43
تعداد دیدگاه: 0
پیام نوروزی شهردار شهرگنبدهای فیروزه ای:

شهردار اصفهان در پیامی ضمن تبریک سال نو به شهروندان ، از عزم راسخ مدیریت شهری برای ارتقای سطح زندگی شهری اصفهانی ها و ادامه پرشتاب تر فعالیت های سال ۹۵ در سال جدید خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز در پیام نوروزی مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان آمده است:
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک
ایرانیان عزیز، بار دیگر، سایه مهربان بهار، بر اصفهان، این شهر جهانی خلاق و شهره به فرهنگ، هنر و صنایع دستی گسترده شد. همراهی نسیم عطر آگین فاطمی با نفس های تازه بهاری را بر مردمان خطه زنده رود، بویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.
سالی که گذشت، مزین بود به شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل که با همراهی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها، شهروندان عزیز، شاهد حرکت جهادی و شبانه‌روزی خادمان خود در شهرداری اصفهان بودند. راه‌اندازی حرکت‌های نو و خلاقانه، توسعه و اصلاح زیرساخت‌های شهری، افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری و مشارکت، تکمیل پرشتاب ابرپروژه‌های عمرانی، توجه به عدالت اجتماعی و مناطق محروم و فضاسازی شهری با هدف شادابی شهروندان، تنها بخشی از خدمات گسترده شهرداری اصفهان در سال ۹۵ بود که موجب ارتقای جایگاه شهر در سطح ملی و بین‌المللی و رونق اقتصاد شهری شد. امیدوارم این توفیقات که با همراهی و همدلی مردم عزیز حاصل شد، مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.
در پایان از از ایرانیان بزرگوار دعوت می‌کنم با سفر به اصفهان در نوروز امسال، بر شکوه و عظمت شهر زیبای خدا بیفزایند.
از درگاه خداوند متعال، برای تمام هموطنان و همشهریان عزیز خود در سال جدید، موفقیت و بهترین حال را خواستارم و یقین دارم حرکت پرشتاب اصفهان عزیز در مسیر تعالی در سال نو و در ذیل عنایات حضرت احدیت جل و علا ادامه خواهد داشت انشاءالله.
مهدی جمالی‌نژاد
شهردار اصفهان

نوشتن دیدگاه