چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 277
منتشر شده در سه شنبه, 02 دی 1393 13:21
تعداد دیدگاه: 0

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان خبر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آینده در اصفهان را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،از صبح روز سه شنبه پیام های گسترده ای در شبکه های اجتماعی به نقل از یک پایگاه خبری تحلیلی در سطح کشور منتشر شد که از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی اصفهان در...

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان خبر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آینده در اصفهان را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،از صبح روز سه شنبه پیام های گسترده ای در شبکه های اجتماعی به نقل از یک پایگاه خبری تحلیلی در سطح کشور منتشر شد که از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آینده در اثر آلودگی شدید هوای این شهر خبرمی داد.

منصور شیشه فروش در این زمینه به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه هوای اصفهان در روز سه شنبه وضعیت مطلوبی دارد که براساس پیش بینی کارشناسان، این روند در روزهای آینده رو به بهبود است.

وی ضمن تکذیب خبر تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آینده اظهار کرد: تاکنون هیچ نشست اضطراری به منظور بررسی وضعیت هوای اصفهان تشکیل نشده و روند رو به کاهش آلایندگی ها به گونه ای است که نیازی به تشکیل این جلسه نمی باشد.

بنا بر این گزارش، طی سال های گذشته یکی از اقدامات در برابر آلودگی هوا در استان اصفهان، تعطیلی مدارس و بعضا ادارت بود و آلودگی شدید هوا در این روزها که بعضا AQI آن به بالای 230 هم رسید، این شائبه را در بین مردم ایجاد کرد که مسئولان قطعا گزینه تعطیلی را در نظر می گیرند، اما بر اساس اعلام ادارات کل حفاظت از محیط زیست و هواشناسی استان اصفهان، طی روزهای جاری میزان آلاینده ها در حال کم شدن و رفع پدیده "اینورژن" در اصفهان می باشد.

نوشتن دیدگاه