پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24089
منتشر شده در پنج شنبه, 11 خرداد 1402 13:00
تعداد دیدگاه: 0
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از اجرای طرح بیمه آتش‌سوزی منازل این کلان‌شهر در ازای تحویل پسماند خشک خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در ازای تحویل ۲۵ کیلو پسماند خشک، منزل خود را تا مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهدی بقایی با اشاره به اجرای طرح بیمه آتش‌سوزی منازل شهر در ازای تحویل پسماند خشک اظهار کرد: این طرح اواخر اسفندماه به‌صورت آزمایشی در ایستگاه‌های ثابت پسماند خشک اجرا شد و از ابتدای تیرماه امسال در قالب بخشی به نام «اصپاک» در نرم‌افزار «اصفهان من» قابل ارائه است.

وی افزود: در حال حاضر در ایستگاه‌های ثابت، همشهریان در ازای تحویل ۲۵ کیلو پسماند خشک می‌توانند منزل خود را تا مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش‌سوزی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر بار با تحویل پسماند خشک، مقدار آن در سیستم ثبت می‌شود و زمانی که این عدد به میزان ۲۵ کیلو رسید، شهروندان می‌توانند از بیمه آتش‌سوزی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیرماه امسال شهروندان می‌توانند با معرفی خود در نرم‌افزار «اصفهان من» و «اصپاک» هماهنگی‌های لازم با سیستم جمع‌آوری و پیمانکار سازمان مربوطه را برای مراجعه آن‌ها به منازل و دریافت پسماند خشک انجام دهند.

بقایی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم سطح ایمنی شهر را ارتقا دهیم و دغدغه شهروندان در مورد بیمه آتش‌سوزی را برطرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در نرم‌افزار اصپاک برای روزهای جمعه، طرح جمع‌آوری پسماند انجام نمی‌شود، گفت: در قالب هماهنگی‌های انجام شده با پیمانکاران و از طریق ماشین‌آلات مجهز، شهروندان می‌توانند پوست میوه‌های خشک را به پیمانکاران سازمان پسماند تحویل دهند تا در کارخانه کود آلی در فضای کمپوست از آن استفاده شود.

وی اضافه کرد: از همشهریان دعوت می‌شود تا در راستای برطرف‌شدن دغدغه‌های مربوط به موارد مختلف در خصوص بیمه آتش‌سوزی و استفاده بهینه از پسماندهای خشک در مسیر درست و بهداشتی آن، همکاری و مشارکت لازم را با سازمان مدیریت پسماند برای شرکت در این طرح داشته باشند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه