پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2390
منتشر شده در سه شنبه, 19 آبان 1394 08:49
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده انتظامی استان اصفهان؛

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام تمرین پدافندی و خدمات‌رسانی، توان مدیریتی و خدماتی رده‌های مختلف انتظامی استان و هماهنگی با سایر نهادهای خدمات‌رسان تقویت می‌شود. عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: امروز در...

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام تمرین پدافندی و خدمات‌رسانی، توان مدیریتی و خدماتی رده‌های مختلف انتظامی استان و هماهنگی با سایر نهادهای خدمات‌رسان تقویت می‌شود.
 عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: امروز در ادامه ارتقای آمادگی و توان نیروی انتظامی در موضوع پدافند غیرعامل شاهد این رزمایش هستیم.

وی افزود: دشمن فرضی ستاد نیروی انتظامی را مورد بمباران هوایی قرار داده است که طی این حمله فرضی، بدون اعلام قبلی تمام یگان‌ها به مکان فعلی واقع در باغ فدک منتقل گردید.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: این رزمایش برای ارزیابی توان نیروی انتظامی ویژه نیروی انتظامی شهرستان اصفهان با استعداد 3 گردان عملیاتی صبح امروز آغاز شد.

وی تصریح کرد: تمام امکانات و تمام آن‌چه در ماموریت‌های نیروی انتظامی شهرستان اصفهان تعریف شده است در موقعیت جدید استقرار یافته و همانطور که مشاهده می‌کنید بمباران دشمن فرضی هیچ خللی در عملکرد نیروی انتظامی ایجاد نکرده است.

آقاخانی سرعت در اقدامات اولیه در جهت ایجاد امنیت، رعایت اصول ایمنی در رزمایش و هوشیاری ماموران و عناصر دخیل در رزمایش را سه ماموریت اصلی این رزمایش خواند و اضافه کرد: خوداتکایی از سیستم‌‌های مخابراتی و پشتیبانی گرفته تا فوریت‌های 110 همه در این مکان آماده ارائه خدمات هستند چرا که فرض بر این است مقر فرماندهی به کلی نابود شده و باید این آمادگی وجود داشته باشد که وظیفه نیروی انتظامی مختل نگردد.

وی با اشاره به اهداف این رزمایش ادامه داد: وحدت فرماندهی جزو اهداف اولیه رزمایش امروز بود که با انسجام بین نیروها و فرماندهان به این مهم دست یافتیم.

سردار عبدالرضا آقاخانی در جواب سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که چرا این رزمایش یک هفته پس از هفته پدافند غیرعامل اجرا می‌شود گفت: رزمایش امروز از طرف ستاد کل فرماندهی در تهران برنامه‌ریزی شده و اصفهان نهمین استان برگزار کننده است و این رزمایش به مناسبت هفته پدافند غیرعامل نیست.

وی افزود: با انجام چنین رزمایش‌هایی توان مدیریتی و خدماتی رده‌های مختلف انتظامی استان و هماهنگی با سایر نهادهای خدمات‌رسان تقویت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پایان با تشکر از پنج شهر استان شامل شاهین شهر، نجف‌آباد، خمینی شهر، برخوار و فلاورجان به عنوان شهرهای معین اصفهان اذعان داشت: باید این اطمینان را به مردم اصفهان بدهیم که با هماهنگی بین دستگاه‌ها و حفظ آمادگی نیروها تمام تلاشمان را در راستای امنیت شهر انجام می‌دهیم.

نوشتن دیدگاه