چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403, Wednesday 24 April 2024, مصادف با 15 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2385
منتشر شده در شنبه, 16 آبان 1394 14:57
تعداد دیدگاه: 0
قربانی:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به عنوان نماینده مردم بایستی تمام واقعیت ها را به اطلاع مردم برسانیم این در حالی است که در خصوص مترو اطلاعات یکسویه و ناصحیح بسیار گفته شده است. ابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا ،ابوالفضل قربانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار...

 

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به عنوان نماینده مردم بایستی تمام واقعیت ها را به اطلاع مردم برسانیم این در حالی است که در خصوص مترو اطلاعات یکسویه و ناصحیح بسیار گفته شده است.

ابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا ،ابوالفضل قربانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد:دو هفته گذشته در جلسه علنی شورا بنا بر ضرورت و وظیفه در خصوص سهم دولت ها در هزینه های تمام شده مترو همراه با ارائه اسناد متذکرشدم که سهم دولت‌ها تاکنون درهزینه تمام شده مترو کلان شهرها کمتر از چهل درصد می باشد.

وی افزود: متاسفانه بعضی از رسانه‌ها از جمله سیمای شهر از پخش این سخنان به دلیل اینکه مطالب مطرح شده از طرف وی حاوی انتقاد به دولت می باشد، خودداری شد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مطالب مطرح شده از طرف اینجانب حاوی توهین و افتراء نبوده و بی ادبی و بی نزاکتی به فردی خاص هم صورت نگرفته است و حتی مورد تایید شهردار که در جلسه حضور داشتند، نیز قرار گرفت .
قربانی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم بایستی تمام واقعیت ها را به اطلاع مردم برسانیم این در حالی است که در خصوص مترو اطلاعات یکسویه و ناصحیح بسیار گفته شده است.
وی اظهار کرد: از استاندار اصفهان به عنوان عالی ترین نماینده دولت در استان درخواست می شود موضوع را بررسی و با عوامل این پدیده زشت که نوعی تهدید می باشد، برخورد گردد.

نوشتن دیدگاه