کد خبر: 23721
منتشر شده در شنبه, 05 فروردين 1402 18:18
تعداد دیدگاه: 0

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به نصب تابلوی قیمت خدمات حمل‌ونقل و ترافیک در تمام بخش‌ها و مجموعه‌های ذی‌ربط، اظهار کرد: با توجه به نقش مؤثر خدمات حمل‌ونقل در جلب نظر گردشگران و اذهان مسافران، تمام مجموعه‌های وابسته و تحت نظارت این کمیته قیمت‌گذاری شده‌ است....

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به نصب تابلوی قیمت خدمات حمل‌ونقل و ترافیک در تمام بخش‌ها و مجموعه‌های ذی‌ربط، اظهار کرد: با توجه به نقش مؤثر خدمات حمل‌ونقل در جلب نظر گردشگران و اذهان مسافران، تمام مجموعه‌های وابسته و تحت نظارت این کمیته قیمت‌گذاری شده‌ است.

حمید آقایی  با تاکید بر نظارت مستمر حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: تمام پارکینگ‌های تحت نظارت، جایگاه‌های CNG، خودروهای برقی در اماکن گردشگری، مراکز ارائه خدمات تاکسیرانی، اتوبوس‌های گردشگری و دیگر موارد، ملزم به نصب تابلوی قیمت‌گذاری، تلفن شکایات و اطلاعات مورد نیاز هستند.

وی با اشاره به نصب تابلوی قیمت خدمات حمل‌ونقل و ترافیک در تمام بخش‌ها و مجموعه‌های ذی‌ربط، اظهار کرد: با توجه به نقش مؤثر خدمات حمل‌ونقل در جلب نظر گردشگران و اذهان مسافران، ضمن ابلاغ، تمام مجموعه‌های وابسته و تحت نظارت کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان قیمت‌گذاری شده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت استفاده‌کنندگان از حمل‌ونقل عمومی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ اکیپ نظارتی در مجموعه این کمیته بر روند فعالیت و ارائه خدمات این بخش نظارت دارند و با هرگونه تخلف از جمله افزایش خودسرانه قیمت‌ها با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: از شهروندان و مسافران درخواست می‌کنیم که هرگونه تخلف در بخش حمل‌ونقل و ترافیک را به سامانه ۱۳۷ اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گزارش کنند./انتهای پیام

 

منبع: ایمنا