سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23668
منتشر شده در سه شنبه, 23 اسفند 1401 11:17
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: در مناطقی از غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، شرق و استان کرمان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی را داریم و در استان‌های ساحلی خزر وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما همراه با بارش باران و ارتفاعات البرز بارش برف رخ می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: فردا چهارشنبه نیز در مناطقی از یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران رخ می‌دهد و در استان‌های مرزی شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور که به تدریج در نوار غربی کشور بارش ها آغاز می شود و در شمال خوزستان، ایلام و جنوب لرستان بارش ها شدیدتر است و هم‌وطنان عزیز در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید در قزوین و تهران خبر داد و گفت: در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، بارش‌های پراکنده و در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی توضیح داد: امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل هوا سردتر می‌شود و این هوای خنک تا روز پنج‌شنبه ماندگار است.

به گفته گودرزی، امروز و فردا دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود و تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه