پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23588
منتشر شده در چهارشنبه, 10 اسفند 1401 13:53
تعداد دیدگاه: 0
با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال؛

در دوازدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد تا شهروندان شاهد سومین افتتاح در ناوگان اتوبوسرانی طی فعالیت این دوره مدیریت شهری اصفهان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، در قالب دوازدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری رونمایی شد.

برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز به ایستگاه دوازدهم خود رسید تا بار دیگر با بهره‌برداری از پروژه‌ها و رونمایی از خدمات جدید، زمینه رفاه هرچه بیشتر شهروندان اصفهانی فراهم شود.

دوازدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال (با مشارکت دولت) و آغاز به‌کار نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در منطقه ۱۴ با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان برگزار شد.

بهره‌برداری از پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان در مناطق هفت و ۱۲ شهرداری با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال نیز به احترام مردم اصفهان انجام می‌شود./انتهای پیام

عکس آرشیوی است

نوشتن دیدگاه