کد خبر: 23325
منتشر شده در یکشنبه, 09 بهمن 1401 13:48
تعداد دیدگاه: 0
معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد؛

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری و این معاونت منعقد شد، بعضی از خطوط با توجه به کمبود مسافر و مسیر نامناسب برای تردد اتوبوس، با استفاده از ون سرویس‌دهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدمهدی کاظمی درباره ایستگاه‌های ویژه دانش‌آموزی اتوبوسرانی اظهار کرد: ایستگاه‌های ویژه مدارس به‌عنوان ایستگاه دانش‌آموزی در هماهنگی با معاونت حمل‌‎ونقل و ترافیک در نظر گرفته شده و تابلوهای آن نصب شده است.

وی افزود: ایستگاه دبیرستان سلامتیان واقع در خیابان ۱۵ شهریور ملک‌شهر، نخستین ایستگاه دانش‌آموزی شهر است که اتوبوس‌ها در ساعات خاصی که دانش‌آموزان به سمت مدرسه حرکت می‌کنند یا زمانی که ساعت مدرسه تمام می‌شود، در این ایستگاه متوقف می‌شوند و دانش‌آموزان را جابه‌جا می‌کنند. ایجاد ایستگاه دانش‌آموزی در خیابان باغ گلدسته برای دبیرستان ادب نیز در نظر گرفته شده که در دستور کار است.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ایستگاه‌های خط سه تندروی اصفهان در خیابان ولی‌عصر (عج) با توجه به پیگیری‌های شهرداری منطقه سه و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به رفیوژ میانی خیابان منتقل شد، ادامه داد: همچنین با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری و این معاونت منعقد شد، بعضی از خطوط با توجه به کمبود مسافر و مسیر نامناسب برای تردد اتوبوس، با استفاده از ون سرویس‌دهی می‌شود.

وی با بیان اینکه خط ۶۱ کوی سپاهان به‌صورت پایلوت با ون سرویس‌دهی می‌شود، ادامه داد: اگر این اقدام مثبت ارزیابی شود، ون‌ها در خطوط دیگر نیز سرویس‌دهی خواهند کرد.

کاظمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند./انتهای پیام