سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23309
منتشر شده در شنبه, 08 بهمن 1401 11:06
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان اعلام کرد؛

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ مسجد و پایگاه این کلان‌شهر آماده برگزاری اعتکاف است، گفت: شهرداری برای کمک به مساجد برگزارکننده مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه به واسطه نزول رحمت الهی میزان آلاینده‌ها در شهر کاهش یافته است، اظهار کرد: به عنوان یک شهروند و شهردار از ورود سریع و قاطع مدیریت استان و اتخاذ تصمیم در خصوص وضعیت آلودگی هوای شهر قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به فصل هرس درختان گفت: هرس درختان شهر توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در حال انجام است، در این راستا اگر درختان منازل نیز به هرس نیاز دارد، شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا از سوی نیروهای سازمان پارک‌ها این خدمت انجام شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به واسطه انجام هرس به عنوان این ضرورت شهری در مقابل واحدهای صنفی گاهی مزاحمت‌های ایجاد شده است، از این‌رو از کسبه شهر عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به نوع هرسی که در این فصل انجام می شود، خاطرنشان کرد: در این هرس شاخه‌ها و سرشاخه‌های درختان که با سنگین شدن می‌تواند مزاحمت ایجاد کند و احتمال شکستن آنها وجود دارد یا برای تردد خودروها مشکل ایجاد کند و گاهی هم مانع مشخص بودن نور چراغ راهنمایی معابر شود، پیرایش می‌شود تا در آینده نگرانی برای عبور و مرور مردم در خیابان نداشته باشیم.

قاسم‌زاده با اشاره به نزدیک بودن ایام اعتکاف گفت: شهرداری برای کمک به مساجد برگزار کننده مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده است؛ در این راستا تاکنون ۷۰ مسجد و پایگاه در شهر اصفهان آماده برگزاری مراسم اعتکاف است که این اتفاق خوبی است و همچون چشمه‌های نورانی، شهر را روشن می‌کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه