جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23306
منتشر شده در جمعه, 07 بهمن 1401 12:00
تعداد دیدگاه: 0
معاون شهردار کاشان:

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کاشان گفت: صدور تمام مجوزها در دوره جدید بر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی و بر مبنای طرح تفصیلی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز/امیرحسین اکبری نژاد: حسن نعناکار تصریح کرد: شهرداری کاشان هر پروانه‌ای که صادر کرده در آن الزام تأمین و ایجاد پارکینگ مدنظر قرار گرفته است.
وی، با گلایه از برخی شهروندان برای تغییر کاربری پارکینگ‌ها به فعالیت‌های تجاری گفت: باید برخوردهای حقوقی و قانونی بازدارنده‌تری در این زمینه صورت گیرد تا شاهد افزایش روزافزون این تخلفات نباشیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کاشان، با اشاره به موارد مربوط به ایجاد پارکینگ‌های عمومی در طرح تفصیلی بیان کرد: بر این اساس، شهرداری علاوه بر تملک زمین، باید نسبت به احداث آن رأسا یا به صورت مشارکتی اقدام کند که مأموریتی بسیار دشوار و نیازمند اعتبارات کلان است.

نعناکار افزود: اولا افزایش سرسام آور قیمت زمین و نقدینگی محدود شهرداری، فرآیند تملک را با چالش مواجه می‌سازد و در عین حال یافتن سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ، به آسانی امکانپذیر نیست.

وی، هزینه بالای نگهداری و مدیریت پارکینگ و عدم درآمدزایی آن را عوامل عدم رغبت سرمایه‌گذاران برای فعالیت در ایجاد پارکنیگ‌های عمومی عنوان کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه