پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22766
منتشر شده در یکشنبه, 06 آذر 1401 13:27
تعداد دیدگاه: 0
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز استان اصفهان:

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ ساز استان اصفهان گفت: امروز در استان اصفهان مفتخریم که اعلام کنیم روزانه ۳ کلاس درس در استان اصفهان در حال ساخت است یا افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجتبی ملااحمدی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان اظهار داشت: بعد از دو سال شرایط سخت کرونایی و تعطیلی مدارس، شور و نشاط به مدارس بازگشت و امیدواریم این نشاط افزایش پیدا کند.

وی افزود: راه رشد و توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد و باید آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات کشور را از مدارس آغاز کرد چرا که عدم توجه به این دستگاه مهم باعث بروز اشکالاتی شده است.

ملااحمدی بیان داشت: توجه به معیشت معلمان باید به‌صورت ویژه دنبال شود و توسعه عدالت آموزشی نیز یکی از انتظارات جامعه از سیستم آموزش و پرورش به‌عنوان نهاد اصلی تعلیم‌وتربیت است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه صداوسیما باید نیمی از وقت خود را به آموزش و پرورش اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: نیاز است برنامه‌های آموزش و پرورش از طریق رسانه ملی تبیین شود و فعالیت‌های دانش‌آموزی منعکس شود.

وی با بیان اینکه امروز ۵۰ درصد فضاهای آموزشی کشور را خیرین تقدیم کرده‌اند، افزود: امروز در استان اصفهان مفتخریم که اعلام کنیم روزانه ۳ کلاس درس در استان اصفهان در حال ساخت است یا افتتاح می‌شود.

ملااحمدی در پایان گفت: باید در مدیران کشور عزمی ایجاد شود که همه وجودشان آموزش و پرورش باشد و به این نهاد مقدس اهمیت جدی دهند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه