جمعه 7 ارديبهشت 1403, Friday 26 April 2024, مصادف با 17 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22281
منتشر شده در جمعه, 08 مهر 1401 11:52
تعداد دیدگاه: 0
نائب رییس مجلس:

نائب رییس مجلس از کنترل و مدیریت کرونا به عنوان یکی از مهمترین اقدامات و نقاط قوت دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: وزارت بهداشت به صورت ویژه، مدیریت این بیماری را در دستور کار خود قرار داد که لازم است از همه مدافعان سلامت، مدیران و مسئولان این وزارتخانه، تقدیر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، دکتر علی نیکزاد در بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی که با حضور وزیر بهداشت در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: رشادت ها و ایثارگری های جامعه پزشکی در مقابله با کرونا در تاریخ ایران ماندگار شد چون با علم و اطلاع از شرایط خطر و جدید بودن بیماری کرونا، تلاش و خدمتگزاری کردند و شهدای مدافع سلامت، جان خود را در این راه، تقدیم کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات وزارت بهداشت در مدیریت کرونا و واکسیناسیون گسترده علیه کرونا، یادآور شد: دولت ها سه وظیفه اصلی شامل تامین امنیت، آموزش و سلامت دارند. در حوزه سلامت باید بهداشت مقدم و قوی تر از درمان باشد.

وی یادآور شد: دولت باید نهایت تلاش خود را برای ایجاد یک بیمه قدرتمند برای حمایت از مردم به کار گیرد که البته خوشبختانه کار بزرگی اخیرا در دولت برای تقویت پوشش بیمه همگانی سلامت انجام شد که جای قدردانی دارد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه