کد خبر: 21804
منتشر شده در چهارشنبه, 01 تیر 1401 16:14
تعداد دیدگاه: 0
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حرکت موفق در مسیر ریشه کنی کرونا دستاورد دولت سیزدهم است، گفت: وزارت بهداشت در راستای مبارزه با بیماری کرونا منسجم عمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عبدالله ایزد پناه، نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی درخصوص صفر شدن آمار فوتی ناشی از کرونا در کشور در سه روز، با بیان اینکه کاهش آمار ابتلا به کرونا و از سوی دیگر کاهش چشمگیر فوتی های کرونا و صفر شدن آمار فوتی در برخی از روزها، نشان از رسیدن به نقطه مناسب در کنترل بیماری کرونا دارد، تصریح کرد: بیش از 2 سال است که دنیا و کشور ما با بیماری کرونا در مبارزه است و دولت سیزدهم توانست از این بحران سربلند بیرون بیاید.

وی با بیان اینکه واردات واکسن پس از شروع به کار دولت سیزدهم و ارتقای توان داخلی در تولید واکسن کرونا از ارمغان های قابل اتکای دولت است، گفت: در این زمینه خوشبختانه به توفیقات مناسبی رسیدیم و کارنامه دولت در مهار بیماری کرونا مثبت است و ازسوی دیگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مبارزه با بیماری کرونا منسجم عمل کرد.

ایزدپناه یادآورشد: حرکت در مسیر کنترل بیماری کرونا همسو با برنامه ریزی و هماهنگی وزارت بهداشت عملیاتی شد، این مساله یکی از عوامل موفقیت دولت سیزدهم در مهار بیماری کرونا تلقی می شود.

گفتنی است؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در روزهای پنچ شنبه 12، جمعه ۲۰ خرداد و یکشنبه ۲۹ خرداد، اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، آمار بیمار فوتی های ناشی از کرونا، صفر بوده است./وبدا

انتهای پیام