شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21648
منتشر شده در یکشنبه, 01 خرداد 1401 13:34
تعداد دیدگاه: 0
واکنش معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور به حادثه ایلام؛

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور نسبت به حادثه تیراندازی در اداره کل اموال تملیکی استان ایلام واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجید میراحمدی که به منظور بررسی حادثه تیراندازی در استان ایلام که منجربه کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان اداره اموال تملیکی بنیاد مستضعفان به این استان سفر کرده بود، بیان کرد: فردی که دست به این اقدام جنون آمیز و جنایتکارانه زده بود، متاسفانه باعث کشته شدن ۵ نفر و خودکشی خود و مجروحیت تعدادی از افراد در محل این اداره شد.

وی افزد: این حادثه ناشی از یک اختلاف کاری در محیط کار با مدیر مربوطه بود و بر اساس بررسی‌هایی که انجام گرفته، متهم قبل از دست زدن به چنین جنایتی تهدیداتی را نسبت به همکاران خود داشته است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: استاندار ایلام از ابتدای وقوع حادثه با بنده در تماس بود و امور را به خوبی مدیریت کرد و مجروحان حادثه نیز کمتر از ۱۰ دقیقه به بیمارستان منتقل و به نحو شایسته‌ای تحت درمان قرار گرفتند.

وی با تمجید از عملکرد انتظامی استان ایلام گفت: پلیس در این موضوع بسیار خوب عمل کرد و در کوتاهترین زمان خودش را به محل رساند و اقدام شجاعانه فرمانده انتظامی استان قابل تحسین و تمجید بود چرا که وی اولین فردی بود که با فداکاری و ریسک بالا خودش را وارد ساختمان محل حادثه کرد.

به گفته میراحمدی، در سوابق ضارب حادثه تیراندازی استان ایلام، ۲ مورد اقدام مجرمانه از جمله درگیری و ضرب و شتم و عبور غیرقانونی افراد از مرز وجود دارد./ میزان

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه