پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21647
منتشر شده در یکشنبه, 01 خرداد 1401 13:28
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

دکتر سید رضا مرتضوی استانداراصفهان، در جلسه شورای آموزش و پرورش، که در سی و یکمین روز از اردیبهشت ماه 1401 تشکیل شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه پایدار کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام از جایگاه ممتاز و خاصی برخوردار است به صورت مشروح به نقش مهم تعلیم و تربیت در برنامه های...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی در ادامه تصریح کرد: هدف غایی از تشکیل این شورا، تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و تحقق جایگاه رفیع آیه شریفه “امرهم شورا بینهم” است.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم است، تصریح کرد: اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنایی تعلیم و تربیت در توسعه کشور موضوعی غیرقابل کتمان است.

وی، ابراز داشت: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در حالی بر ضرورت احداث مدرسه و فضاهای آموزشی و پرورشی همزمان با اجرای پروژه‌های ساختمانی تاکید می نماید که برخی شهرهای جدید استان مانند شهر جدید بهارستان از وجود مراکز آموزشی کافی برخوردار نیستند.

دکتر مرتضوی، در پایان بر لزوم بهره گیری و استفاده از موقعیت و ظرفیت قانونی بالای حاکمیت و دولت سیزدهم برای سامان بخشی و رفع پایدار مشکلات و معضلات آموزش و پرورش تاکید و خاطر نشان کرد: مدیریت استان با تمام توان و ظرفیت خود برای برطرف نمودن مشکلات آموزش پرورش و حوزه تعلیم و تربیت از نهادها و دستگاه‌ها حمایت و پشتیبانی قاطع و کامل می نماید./ اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه