کد خبر: 21173
منتشر شده در دوشنبه, 27 دی 1400 09:04
تعداد دیدگاه: 0
در اصفهان اتفاق افتاد؛

در حالی که این روزها تب و تاب کرونا فروکش کرده و تقریبا مشاغل و زندگی شهروندان به حال و هوای طبیعی خود باز می گردد، ولی در اصفهان دانش آموزانی هستند که هنوز مدرسه خودشان را ندیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز از تابستان گذشته مدرسه نجفی اصفهان در خیابان فردوسی، به درخواست زیاد والدین اقدام به ثبت نام دانش آموزان کرد ، اما برنامه ریزی مسئولان آموزش و پرورش درست از آب در نیامد و باعث شد تا دانش آموزان این مدرسه همچنان رنگ مدرسه را نبینند و به صورت اینترنتی پای درس مدرسه بنشینند.

به گفته مسئولان آموزشی زمانی که ثبت نام صورت میگرفته است، قرار بر این بوده تا یکی از مدارس خیر ساز اصفهان که اکنون در اختیار دانش آموزان مدرسه ای دیگر قرار گرفته، تخلیه و به عنوان مدرسه ابدارآغاز به کار کند، اما ظاهرا به دلیل کندی عملیات اجرایی ساخت و ساز این مدرسه تخلیه نشده و همچنان نیز این کندی، باعث شده تا پایان سال تحصیلی جاری امیدی هم به ساخت و تکمیل مدرسه مذکور نباشد.

حالا به رغم طرح موضوع در اداره کل آموزش و پرورش و استانداری اصفهان ، به نظر نمی رسد دانش آموزان این مدرسه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، موفق شوند پشت میز و نیمکت مدرسه بنشینند./

 

انتهای پیام