کد خبر: 21145
منتشر شده در شنبه, 18 دی 1400 16:14
تعداد دیدگاه: 0

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: متاسفانه آلودگی هوای اصفهان تا روز چهارشنبه ادامه داشته، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به اوج خود می‌رسد و احتمال ناسالم شدن هوا برای عموم مردم نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به وضعیت آب‌و‌هوای استان در چند روز آینده اظهار داشت: متاسفانه آلودگی هوای اصفهان تا روز چهارشنبه ادامه داشته، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به اوج خود می‌رسد و احتمال ناسالم شدن هوا برای عموم مردم نیز وجود دارد، همچنین روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه شاهد افزایش ابر و به دنبال آن انباشته شدن آلاینده‌های جوی هستیم.

وی ادامه داد: امروز و فردا شاهد جوی پایدار و آسمانی صاف تا قسمتی ابری هستیم و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد افزایش ابر در آسمان استان هستیم، لازم به ذکر است که موج اصلی روز چهارشنبه به استان وارد می‌شود که به موجب آن شاهد بارش برف و باران در مناطق غربی و جنوبی استان بوده و همچنین احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق مرکزی نیز وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان پیرامون آب و هوای استان در روز چهارشنبه تصریح کرد: وضعیت کنونی تا روز چهارشنبه ادامه‌دار خواهد بود، اما این در حالی است که در روز چهارشنبه شاهد آلودگی نبوده و صبح چهارشنبه پس از غبار صبحگاهی شرایط رو به بهبودی پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای استان نیز با تغییرات زیادی مواجه نبوده و ممکن است که حداقل و حداکثر دما تا روز چهارشنبه یک تا 2 درجه افزایش به همراه داشته باشد، در این راستا بیشینه و کمینه دمای استان اصفهان 14 و منفی 4 به ثبت رسیده، همچنین سردترین و گرم‌ترین مناطق استان نیز به ترتیب بویین میاندشت با منفی 10 و چوپانان با 16 درجه سانتی‌گراد تعیین شده‌اند./ تسنیم

انتهای پیام