سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20889
منتشر شده در دوشنبه, 12 مهر 1400 21:26
تعداد دیدگاه: 0
انتقاد-استاندار-تهران-از-غیبت-۱۰-عضو-کارگروه-کاهش-آلودگی-هوای-استان

استاندار تهران از غیبت ۱۰ عضو اصلی کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جلسه امروز (دوشنبه)...

استاندار تهران از غیبت ۱۰ عضو اصلی کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جلسه امروز (دوشنبه) انتقاد کرد و از معاون عمرانی استانداری خواست موضوع غیبت اعضا به طور جد پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران ضمن انتقاد از غیبت اعضا گفت: متاسفانه ۱۰ عضو اصلی در این جلسه حضور ندارند که باید آقای چراغعلی این موضوع را و علت آن را پیگیری کنند.

وی افزود: بی تردید جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوا در پاییز و زمستان باید بی وقفه و مرتب برگزار شود و تمامی اعضا مکلف هستند در این جلسات حضور پیدا کنند.

عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به وضعیت پاییز و احتمال آلودگی هوا، تکالیف دستگاه های مختلف جهت کنترل آلودگی هوا ابلاغ و مکلف به اجرا شدند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در استان تهران کمبود ۱۵۰ میلیون متر مکعب گاز است و برنامه ریزی لازم برای پاییز و زمستان انجام شده تا با کمبود مواجه نشویم.

معاون عمرانی استاندار تهران در مورد غیبت ۱۰ عضو کارگروه کاهش آلودگی هوا تاکید کرد: با توجه به دستور استاندار تهران از امروز موضوع را پیگیری می‌کنم، چرا که دستگاه‌ها مکلف به حضور هستند و قرار شد نشست‌ها در فاصله زمانی کمتری برگزار شود.

چراغعلی در مورد جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۱ گفت: برنامه ریزی و ظرفیت سنجی لازم در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود و طبق قانون از سال ۱۴۰۱ از تردد خودروهای فرسوده جلوگیری می شود.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه