شنبه 1 ارديبهشت 1403, Saturday 20 April 2024, مصادف با 11 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 207
منتشر شده در یکشنبه, 21 دی 1393 19:26
تعداد دیدگاه: 0

دبیراجرایی همایش ملی اقلیم،ساختمان و بهینه سازی مصرف انرژی از لزوم رعایت مسایل زیست محیطی در ساختمان سازی اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، احمدرضا طاهری اصل صبح امروز درجمع خبرنگاران گفت:تغییرات اقلیمی در تمام دنیا به دقت مورد مطالعه قرار می گیرد و از اهمیت زیادی برخوردار است....

دبیراجرایی همایش ملی اقلیم،ساختمان و بهینه سازی مصرف انرژی از لزوم رعایت مسایل زیست محیطی در ساختمان سازی اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، احمدرضا طاهری اصل صبح امروز درجمع خبرنگاران گفت:تغییرات اقلیمی در تمام دنیا به دقت مورد مطالعه قرار می گیرد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد:متاسفانه در سال های گذشته نسبت به مصرف انرژی در صنعت و ساختمان سازی توجه خاصی نشده که سومین همایش ملی اقلیم،ساختمان و بهینه سازی مصرف انرژی به این موضوع می پردازد.

طاهری اصل بیان کرد: در همایش پیشین از هزارمقاله ای که به دبیرخانه رسید حدود 800 مقاله آن پذیرفته شد،سپس 425 مقاله نهایی شد و درنهایت 121 مقاله در کتاب ویژه این همایش به چاپ رسید.

معاون سازمان نظام مهندسی استان اصفهان تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی استان اصفهان خط مشی مشخصی را دنبال می کند که یکی از بندهای آن الزامات زیست محیطی در ساختمان سازی است که دبیرخانه دایمی آن نیز در استان اصفهان برقرار شده است.

وی افزود:استفاده از انرژی های تجدیدپذیرکمتر مورد توجه ساختمان سازی بوده ولی در حال حاضر می توان با برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی این موضوع را مورد بررسی قراردارد.

بنابرگزارش همراز،جایگاه مدیریت و اقتصاد انرژی،قانون اصلاح الگوی مصرف و هدفمندی یارانه هادربهینه سازی مصرف انرژی و بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر بخشی از اهداف این همایش است.

نوشتن دیدگاه