جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2048
منتشر شده در شنبه, 27 تیر 1394 03:50
تعداد دیدگاه: 0
تبریک روابط عمومي شهرداري اصفهان به مناسبت عيد فطر:

روابط عمومي شهرداري اصفهان فرارسيدن عيد سعيد فطر را به عموم مسلمانان و همشهريان تبريك گفت. متن پيام تبریک روابط عمومي شهرداري اصفهان به شرح ذيل است: صبح نشاط سر زد فیض سحر مبارک عیش صبوح مستان بر یکدگر مبارک عيد سعيد فطر، عید برآمدن انسانیت از خویشتن خویش است. در اين آيين باشكوه بندگي که جلوه هاي...

 

روابط عمومي شهرداري اصفهان فرارسيدن عيد سعيد فطر را به عموم مسلمانان و همشهريان تبريك گفت.

متن پيام تبریک روابط عمومي شهرداري اصفهان به شرح ذيل است:
صبح نشاط سر زد فیض سحر مبارک
عیش صبوح مستان بر یکدگر مبارک
عيد سعيد فطر، عید برآمدن انسانیت از خویشتن خویش است. در اين آيين باشكوه بندگي که جلوه هاي حق پدیدار گشته و تبسم عید فطر ، عید سرافرازی و نیکبختی مسلمانان، حلاوت يك ماه روزه داري را بر كام مردم اين ديار ولايت مدار شيرين كرده است، دستان بی نهایت خود را به شكرانه يك ماه روزه داري بر آسمان مي ساييم تا گستره ای نامتناهی از پیشرفت و عزت را بر اين شهر زيبا ارزاني دارد .
روابط عمومي شهرداری اصفهان عید بازگشت به فطرت و جشن دلنشین فطر را به کلیه مسلمانان جهان به ویژه شهروندان عزيز اصفهانی تبریک می گوید و امید آن دارد این عید سرآغازی باشد برای حصول کامل آرمان هایی که در پرتو اندیشه گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب نصیبمان گشته است.
همزمانی عید سعيد فطر با برپايي نماز پرشور اين عيد بزرگ در مصلي حضرت امام خميني رحمه الله عليه در اصفهان را به فال نیک می گیریم و به برکت این ایام و در نیایش و نمایش بندگی نماز عید فطر ، منزلتی رفیع و جایگاهی عظیم ، در خور مردمان فهیم و شریف ایران و اهالي با صفاي ديار مصفاي نصف جهان به مدد همه خادمان مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از خداوند خواستاریم .

نوشتن دیدگاه