جمعه 31 فروردين 1403, Friday 19 April 2024, مصادف با 10 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20092
منتشر شده در پنج شنبه, 28 مرداد 1400 00:06
تعداد دیدگاه: 0
درخواست رییس شورای اسلامی شاخین شهر از نخبه کنکوری:

آیین تجلیل از محمد جواد مهدیان دارنده رتبه ۳ گروه علوم انسانی کنکور سراسری در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با حضور ریاست و معاونت اداره آموزش و پرورش و سرپرست شهرداری شاهین شهر در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد.

بهرام عمویی رئیس و شورای اسلامی شهر شاهین شهر ضمن تبریک به خانواده مهدیان، جوانان شاهین شهر را دارای ظرفیت مطلوب و مستعدی در عرصه های مختلف دانست و خطاب به نخبه جوان شاهین شهری اظهار داشت: تقاضامندم با از خودگذشتگی همچون شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس، تجربیات مسیر طی شده را به هم نسلان خود منتقل نموده تا مسیر موفقیت دیگر جوانان شهر نیز هموار شود و در سال های آینده رتبه های برتر بیشتری برای شاهین شهر در کشور به ارمغان آورده شود.

در ادامه ریاست آموزش و پرورش از مساعدت های بعمل آمده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای بهبود فضاهای آموزشی از رئیس و اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تشکر کرد.
در پایان این نشست، محمد جواد مهدیان به بیان دغدغه های جوانان شهر پرداخت و از حُسن توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت تدارک این برنامه تشکر کرد.

وی از نمایندگان مردم در شورا خواستار سیاستگذاری عمیقی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی بویژه در خصوص جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.

نوشتن دیدگاه