پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19953
منتشر شده در یکشنبه, 17 مرداد 1400 23:45
تعداد دیدگاه: 0
تذکر عضو شورای شهر به سرپرست شهرداری اصفهان:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم رعایت انصاف در اخبار توسط رسانه های وابسته به یک جریان خاص سیاسی تاکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجید نادرالاصلی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان گفت: در جلسه قبل جمله ای کوتاه در زمینه ضرورت رعایت اخلاق ذکر کردم، اما نمی دانم چرا به یکباره برخی از این تذکر برآشفتند؟ گویا رسانه های جریان خاص سیاسی حاکم بر اداره شهر در گذشته، نفهمیدند همین اخلاقی که از بین آن ها رفت، امروز در این شرایط قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: امروز برخی از افراد در مدیریت شهری برای ادامه رانت خواری و چپاول بیت المال و برای عزل یک مسئول منطقه ای شهرداری، خود را به آب و آتش می زنند و برای این که کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند، دست به دامن همه شدند.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان خطاب به سرپرست شهرداری تصریح کرد: جناب سرپرست! در اجرای برخی امور سریع تر حرکت کنید و اجازه تجاوز و تعدی به حقوق مردم را ندهید، چرا که شورای شهر کنونی به مصداق آیه شریفه "إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصادِ" پای همه زیاده خواهی های صورت گرفته ایستاده و با حول و قوه الهی با آن برخورد خواهد شد.

محرم امسال باید متفاوت باشد

نادرالاصلی با تاکید بر این که در نظام اسلامی و شیعی، هر آنچه داریم از برکت اهلبیت (ع) است، افزود: محرم نزدیک است و تمام همکاران ما در شورای شهر و شهرداری به ویژه معاونت فرهنگی شهرداری باید با عزمی راسخ تلاش کنند تا محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی، محرمی متفاوت را رقم بزنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز همه اجزاء حکومت باید با شعار اطاعت از رهبری وارد عرصه خدمت شویم و به مطالبات مردم شریف و نجیب پاسخ دهیم و دغدغه مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به مردم را برطرف کنیم.

نادرالاصلی اضافه کرد: مردم بزرگ و شهید داده اصفهان از ما توقع دارند آن ها را در عمل و نه در شعار باور داشته باشیم، خواسته های آن ها را به حق بدانیم و به جامعه نخبگانی آن ها و نظرات کارشناسی اشان توجه کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان بیان داشت: در بحث حل مشکلات مردم باید سختکوش باشیم و درخواست آنان را حسب فرمایش امام معصوم (ع) از نعمت های الهی بدانیم و این مسیر از هیچ چیزی دل آزرده یا دلسرد نشویم.

مردم از ما توقع دارند

نادرالاصلی با تاکید بر این که پیام مردم با رای خود به این جمع انقلابی این بود که برای تغییر و تحول از ما توقع دارند، گفت: شهرداری یک نهاد مردمی و برخواسته از درون مردم و به طور مستقیم توسط مردم و سرمایه مردم اداره می شود، لذا در برخی امور ما امانت دار خوبی نبوده ایم و از ما انتظار می رود در همه امور به ویژه این امور که باعث حیف و میل هایی شده است، تلاش خود را چند برابر کنیم و به طور کلی خود را خادم مردم بدانیم.

وی همچنین بر لزوم تسریع در ساماندهی سیستم جامع الکترونیک شهرداری و هوشمند سازی شهرداری و اجرای عدالت و زدودن هرگونه تبعیض ،ظلم ،خودمحوری و خودرایی، رانت خواری و واسطه گری تاکید کرد.

 

نوشتن دیدگاه