پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1923
منتشر شده در چهارشنبه, 13 خرداد 1394 21:03
تعداد دیدگاه: 0
امام جمعه اصفهان:

امام‌ جمعه اصفهان بر ضرورت سرعت‌بخشی در انتخاب شهردار جدید اصفهان تأکید کرد و گفت: داشتن کارآیی لازم، ضرورت اولیه انتخاب یک شهردار خوب برای اصفهان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با اعضای شورای اسلامی...

 

امام‌ جمعه اصفهان بر ضرورت سرعت‌بخشی در انتخاب شهردار جدید اصفهان تأکید کرد و گفت: داشتن کارآیی لازم، ضرورت اولیه انتخاب یک شهردار خوب برای اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به‌ضرورت وجود همدلی و هماهنگی در شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تلاش کنند ویژگی‌های موردنظر یک شهردار خوب در شهردار بعدی اصفهان مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه بر ضرورت به‌کارگیری افراد کاردان در منصب شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: باید کسی در این منصب به کار گرفته شود که با شهرداری آشنا باشد و چون زمان برای این انتخاب نیز اندک است، ضروری است فرد منتخب کارآیی لازم را داشته باشد.

وی بر ضرورت همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان برای پیشبرد اهداف شهر خاطرنشان کرد: تلاش کنید همدلی شورا و شهرداری تقویت شود و اگر در گذشته در مقاطعی این همدلی وجود نداشته، در این مدت باقی‌مانده این رویه رعایت شود.

امام‌ جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: همدلی بین این دو نهاد باعث سربلندی شهر و مردم می‌شود و اگر کسی در میانه راه از جمع خارج شد تلاش کنید در مقابل کار‌های بهتری انجام دهید.

وی بر ضرورت انجام خدمت به مردم در شهر تأکید کرد و گفت: اگر همه نگاه‌ها به خدمت به مردم متمرکز باشد مردم می‌توانند از خدمات ارائه‌شده احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

نوشتن دیدگاه