پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1916
منتشر شده در یکشنبه, 10 خرداد 1394 23:54
تعداد دیدگاه: 0
طی پیامی؛

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی از حمایت‌های مردم، علما و روحانیت، نمایندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و... در طول 12 سال خدمت خود در شهرداری اصفهان تقدیر و تشکر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، در پیام سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است: با درود به...

 

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی از حمایت‌های مردم، علما و روحانیت، نمایندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ... در طول 12 سال خدمت خود در شهرداری اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، در پیام سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است: با درود به روان تابناک بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با آرزوی سلامتی و عزت روزافزون برای مقام معظم رهبری اکنون پس از 12 سال تلاش و خدمت بی‌وقفه به شما شهروندان عزیز در سنگر شهرداری اصفهان، وظیفه خود می‌دانم مواردی را به استحضار شما مردم عزیز اصفهان که صاحبان اصلی شهر هستید، ارائه کنم.
در بخشی از این پیام آمده است: اینک که پس از چند دوره خدمت پیوسته بار مسئولیت از دوش این خادم مردم برداشته می‌شود بر خود لازم می‌دانم از حمایت‌ها، هدایت‌ها و الطاف بیکران عموم مردم متدین، ولایت‌مدار و شهیدپرور اصفهان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان، معتمدان و بزرگان شهر به ویژه قاطبه روحانیت معظم و بالاخص سنگرداران فقاهت و عدالت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری زعیم گران‌قدر حوزه علمیه اصفهان و حضرت آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، رؤسای محترم قوای سه‌گانه، وزارت محترم کشور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، استاندار و نمایندگان محترم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و همه مدیران و مسئولان استانی تقدیر و تشکر کنم.

در پایان این پیام تصریح شده است: همچنین از کلیه مدیران و همکاران گرامی در شهرداری اصفهان و اعضای محترم شوراهای اسلامی دوره‌های دوم، سوم و چهارم که با صمیمیت و خیرخواهی اینجانب را در رسیدن به اهداف بزرگ و بی‌نظیر در طول دوران مدیریت شهری در اصفهان کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و در پایان همه همکاران شهرداری اصفهان را به همدلی و تلاش روزافزون برای ادامه خدمات به شهروندان عزیز توصیه کرده و از خداوند متعال برای اصول‌گرایان اصفهان بصیرت بیشتر و پافشاری بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی و پایبندی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را طلب می‌کنم.

دیدگاه‌ها  
  -3
جناب سقا ییان نژاد . 12 سال نخبه های شهر را از شهرداری راندی ، 12 سال رانت خواری کردی ، 12 سال همه فامیلهای وابسته را در تمام پستهای مهم و غیر مهم شهرداری نصب کردی . 12 سال از خون شهدا پله ای ساختی برای ثروت اندوزی . 12 سال تکبر تکبر و 12 سال فراموش کردی خداوند بینیس متکبرین را بر خاک خواهد مالید . واقعا برای مردم اصفهان متاسفم که 12 سال به دلیل اینکه همه منتقدان رابه لطف پولهای شهرداری و با مدد برخی بیوت منکوب کردی نتوانستند تورا برکنار کنند . قطعا در روز حشر که ما به آن اعتقاد داریم و تو و حامیانت از هر طیف بدان اعتقاد ندارد پاسخ اعمالت را خواهی داد .
  +6
جناب جاسم .....
اینها که گفتی نه لایق شهریار شهر ماست و نه تو از این شهر خبر داری
نام خوبی انتخاب کردی
پیداست که اهل این شهر ومردانش نیستی و نمیدانی که مردم سید مرتضی رادوست دارند... تحسینش میکنند
  -2
جناب اقا محمد . اتفاقا سابقه همه تون را بهتر از پدرتون می دونم . فقط چیزی که هست فعلا سکوت حاکم بر فضای رسانه ای اصفهان داره جواب این شهریار بزرگ شهر تون را میدهد . آنانی که مقابل ابا عبدالله ( ع ) در روز عاشورا لشکر آراستند شکمهایشان از حرام پرشده بود و گرنه صدای مولای شهیدم را شنیند . ظاهرا این روزها از این شکمهای پرشده از حرام در جامعه ما از حد گذشته است . کمی چشمان مبارک را عادلانه باز بفرمایید حقیقت در نزدیکی شما اشکار است . ضمنا اینقدر دستپاچه منصوب کردن ایشان در قم چیزی به جز ....... نشان نمی دهد . بهتر بود با وقار بیشتری عمل می کردید .انشاالله خداوند شما را به لشکریان مولایم امام مهدی بازگرداند .
نوشتن دیدگاه